Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread! Voorheen ook wel bekend als hive cafe
Overigens wel jammer dat de draken nu allemaal los gekocht moeten worden a 28'pond per stuk. Tot op heden 3 extra vrijgespeeld dus kan dure hobby worden maar ik hou het tot op heden op de base game
als dit een beetje de sfeer van het PC-spel goed krijgt, zeker een aanrader. De game mechanics lijken er in ieder geval flink op.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
Onnozel ik zag net dat de maker van Dark Souls bevestigde dat de retailer pledge ook alle SGs krijgt. dan is het wellicht interessant om onze pledges te combineren en voor 200 pond de 6 sets te kopen. Hebben we er 4 over om onze eigen kosten te dekken. Idee?
zone mortalis, ook in necron crypt en chaos stijl, met lichtjes ingebouwd en modulair. Met honderdduizend extra accesoires inclusief totally not Aegis line.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.