Een nieuwe week, een nieuwe clubavond.
Het was bijna super druk.
Stefan en Michel speelden dropzone commander... bij Michel thuis. Dat was dan weer jammer, spel promoten is op de club spelen heren
Helaas was Luuk ziek en ging de Warhammer 40,000 battle met Bram niet door, maar Bram was gezellig bij Lauresn en mij als onafhankelijk adviseur
Warhammer 40,000 Space Wolves vs Dark Angels
We speelden over de lange tafelkant. Ik had een Gunline neergezet (18 Long Fangs) dus Laurens deployde ook maar helemaal achterin.
6 objectives, we hadden ze beide redelijk in onze eigen deployment zones gezet.
Die schijterige DA belven gewoon staan en hadden natuurlijk weer mazzel met kaarten trekken.
Dus ging i maar bewegen en trok geen objective card (ja die ene in Laurens zijn deployment zone)
De Space Wolves deden het op hun sloffen want hoger als een 3 voor move through cover gooide ik niet de eerste 3 beurten. En leaderships teste, die faal je toch gewoon zo goed als altijd.
Het ging normaal dus. 13-2 win voor Laurens
Bij Guildball ging het gelijk op met Guy tegen Rick
(Brewers tegen Hunters) Ik weet niet wat de eindstand was.
En natuurlijk nog de Kings of War 4-player mega battle van Rudi & Tim vs Frank B. en Leander
Ik weet niet wat het geworden is maar het zag er indrukwekkend uit. Misschien kan één of meerder van de heren nog verslag doen?
Luis had een rare dwerg aan de schildertafel (realistische verhoudingen, erg raar) Maar prachtig model en hij gaat nog steeds erg vooruit met schilderen
En Frank P. was Imperial Assault aan het schilderen (ISB infiltrators, geen vrees jongens, niet voor de campaign (zei hij))
En Chaim met zijn erg goed uitziende loota ork met Tau shoota, contrast is cool
Aan het eind heeft Frank mij samen met Laurens nog even meegnomen in de wereld van Imperial Assault Skirmish, potje komt 2 feb.
Joost had concert dus was er alleen met eten en ook Jan liet alleen even kort zijn gezicht zien (too many pussy for Jan