Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 19 maart 2019 19:09

Welkom Rik!
Leuk dat je je ook nog introduceert. En ja die verslaving hé, ons clubje maar omnoemen naar Niet-zo-anonieme Nerds :grijns:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 19 maart 2019 19:30

Ja goed, wat dat betreft dartel ik een beetje tussen de projecten heen...altijd wel iets leukers waar mijn oog op valt. :grijns:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Johan » 19 maart 2019 21:33

Welkom Rik! :thumbup:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor WoutB » 21 mei 2019 16:16

Hi iedereen!

Ik ben Wout, 27 jaar en ik woon in Nijmegen.
Ik heb nog nooit een potje 40k (of andere tabletop wargaming) gespeeld. Ik zocht een gemoedelijke en rustgevende hobby vergeleken met mijn bestaande hobbies, en ben zodoende op 40k uitgekomen. Een maand terug ben ik door een behulpzaam Hive-lid bij Moenen & Mariken doorverwezen naar dit forum.
Ik heb me tot nu toe prima vermaakt met het verven van wat poppetjes, maar ik zou ook graag het spel leren spelen! Heb nu een Deathwatch Kill Team en manual klaarliggen om te gebruiken. Daarnaast ben ik van plan een wat groter leger van Necrons te bouwen.

Deze donderdag 23 mei zal ik een kijkje komen nemen bij de club, het zou natuurlijk super zijn als iemand mij Kill Team of 40k wilt uitleggen.
Legers die ik speel: 40k - Deathwatch Kill Team, Necrons
WoutB
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Bobske » 21 mei 2019 17:00

Hé Wout,
Welkom leuk dat je jezelf even introduceert.
Helaas ben ik deze donderdag en de week er op al bezet maar we doen binnenkort een potje. :thumbup:

Zie je donderdag iig

@Bram, heb jij tijd en zin
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor FrankV » 21 mei 2019 18:44

Hoi Wout, welkom bij de club!
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Not banned yet

Berichtdoor brammo1991 » 22 mei 2019 11:54

[quote="WoutB"]Hi iedereen!

Ik ben Wout, 27 jaar en ik woon in Nijmegen.
Ik heb nog nooit een potje 40k (of andere tabletop wargaming) gespeeld. Ik zocht een gemoedelijke en rustgevende hobby vergeleken met mijn bestaande hobbies, en ben zodoende op 40k uitgekomen. Een maand terug ben ik door een behulpzaam Hive-lid bij Moenen & Mariken doorverwezen naar dit forum.
Ik heb me tot nu toe prima vermaakt met het verven van wat poppetjes, maar ik zou ook graag het spel leren spelen! Heb nu een Deathwatch Kill Team en manual klaarliggen om te gebruiken. Daarnaast ben ik van plan een wat groter leger van Necrons te bouwen.

Deze donderdag 23 mei zal ik een kijkje komen nemen bij de club, het zou natuurlijk super zijn als iemand mij Kill Team of 40k wilt uitleggen.[/quote]

Welkom op de club Wout!

Ik ben er helaas niet (werk & studie enzo) Maar er zal vast iemand zijn die een potje wilt spelen.
Mss even in het dating topic kijken ;)
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor WoutB » 23 mei 2019 17:23

Bedankt voor de reacties! Voor iedereen die er zo is: tot zo!
Legers die ik speel: 40k - Deathwatch Kill Team, Necrons
WoutB
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Kevin Houtveen » 30 jul 2019 15:10

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Kevin en ik ben 31 jaar oud. Ik ben ongeveer 16 jaar geleden begonnen met schilderen toen ik een doos Heroquest kreeg van mijn pa. Sindsdien schilder ik aan en af. Af en toe een aantal pauzejaren gehad, maar inmiddels weer een jaar of 3 lekker bezig. Ik heb tot nu toe weinig gespeeld. Af en toe een pot 40k met een maatje. Sinds kort mijn eerste pot AOS gespeeld en dat was super leuk! Dus ik zal nog wel meer gaan spelen (is de bedoeling).

Ik hou me voornamelijk bezig met schilderen. Dat vind ik het leukste aspect van de hobby. Hier steek ik redelijk wat tijd in. Ook bezoek ik af en toe graag eens een wedstrijdje. Ik ben op dit forum gewezen door het AOS groepje. De Golden Squig leek me erg interessant, dus daar zullen jullie me wel gaan zien.

Tot dan!
Legers die ik speel: Tyranids, High Elves
Kevin Houtveen
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Beastherder » 31 jul 2019 07:59

Welkom, welkom.

Niks mis met liever schilderen dan spelen.
Daar hebben we er meer van op de club :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg