Bob is vandaag de clubkast aan het verven.
Hulp is altijd welkom.
Vanavond even met zijn allen weer inruimen.
En denk er aan NAT dus, zoals altijd, gebruik clubkast op eigen risico.
Tot vanavond!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten