(Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

(Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Berichtdoor Bobske » 31 dec 2024 13:17

Gelukkig Nieuwjaar clubluitjes!

:cheer:

De beste wensen voor 2025 :priest:

Een nieuw jaar dat betekent nieuwe mini's nieuwe projecten, plannen, voornemens, wensen...

Spam hier lekker wat je wilt voor 2025 voor de Hobby

E n kijk hier wat je voornemens voor 2024 waren
viewtopic.php?f=73&t=4357&p=72018&hilit=wensen#p72018


Ga je aan je Pile werken?
Wordt het een splinternieuwe Death Korps of Krieg leger? :worship: :skellie: of verkoop je je ziel aan Slaanesh :slaanesh: en ga je voor de Emperor's Children?
Duik je (terug) de Old World in of ga je lekker klein Kill-Team spelen?
Baad in de glorie ide het dat je een hobby kan hebben :grijns: B) :wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Berichtdoor Bobske » 31 dec 2024 13:23

Ikzelf

Voornemens voor 2024

De strijd tegen de Pile gaat onverminderd door (zie elders)
Dus het voornemen blijft om alles af te krijgen.

Verder kijk ik wel uit naar The Old World, erg benieuwd wat dat voor de club gaat betekenen :opa:

Ikzelf ga me focussen op Kill-Team (samen met John/Klaphark) dus hoop ook dat daar nog een leuke team van komt.
Alles tot nu toe is cool B) en leuk :grijns: maar nog geen :wub:
Ik hoop op Genestealer Cult en of Tyranid Kill-Team

En Lemann Russ komt natuurlijk terug :yes: :yes:


Hmm, dat wordt een copy paste voor 2025 denk ik ^_^
Pile is goed weggewerkt. Kill-Team is nieuwe editie en ben ik aardig mee bezig.
GSC is het nog niet geworden, ik wacht nog op Tyranids
The Old World geprobeerd, erg leuk, maar waar haal ik de tijd en het geld vandaan.

Leman Russ :yes: :yes: :thumbup: nu echt gaan de geruchten dus ik ga sparen en alles afmaken ter voorbereiding op nieuwe Space Wolves.
Tyranid Kill-Team is het enig wat ik mag/wil kopen als het gaaf is.
En als de cash-flow verandert (ik win natuurlijk de Staatsloterij vanavond :grijns: B) :P :wub: (visualiseer, visualiseer) dan.....
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Berichtdoor Leandertje » 31 dec 2024 14:39

ik durf niet meer :x
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Berichtdoor theWoodcutter » 01 jan 2025 14:07

Beste wensen voor 2025!
Voornemens voor de hobby zal de focus houden op Shatterpoint (Galactic Republic & Empire voor nu) en Marvel Crisis Protocol (Guardians, New Mutants en Midnight Sons), en misschien hier en daar wat Frostgrave of Ye Olde World. :laugh:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 887
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Berichtdoor Gerie » 01 jan 2025 23:22

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!
In de drukte van alledag lijkt het me een mooi voornemen om zo.min mogelijk donderdagavonden te missen. B)

Voor mij lekker verder met Warcry en scenery
:thumbup:
Gerie
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 102
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:46

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2025

Berichtdoor Klaphark » 02 jan 2025 21:48

Beste wensen voor 2025.
Mijn voornemen is verder met de nieuwe Kill team editie 2024 en hier ook meer potjes van te spelen. Ook nog aardig wat Kill teams die geschilderd moeten worden.

Necromunda hive Secundus is in elkaar gezet en moet nog geschilderd worden. Ook hier wil ik graag een oefenpotje van doen dit jaar. Dus als er slachtoffers zijn die dit ook willen proberen?

Tevens komt er ergens dit jaar nog het een en ander binnen van trench crusade waar ik ook zeker een potje van wil proberen.
Legers die ik speel: World eaters/Ultramarines/Tyranids. KillTeams
Klaphark
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 11 aug 2023 07:40


Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrunkSkullsmasher en 5 gasten