Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread! Voorheen ook wel bekend als hive cafe
Welkom, welkom Martijn., ik heb je een pb gestuurd met mijn nr voor de uitnodiging voor de Whatsapp groep. The Old World is lekker actief dus dat gaat goed komen
TROLL schreef: bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Ik ben Rick Schouten 35jr uit Oss. Ik ben een keer mee geweest met John en hebben Kill team gespeeld en vond het zo leuk mezelf meteen aangemeld om vaker te komen. ik ben nieuweling in Warhammer ben voor nu nog mezelf in 40K en Kill team aan het verdiepen en mijn leger aan het maken/uitbreiden.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained. Pardot Kynes Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons