Lekker uitgedeeld, mooi gezang gehad.
De 20e was het de beurt aan onze oprichter, we zien hem niet vaak:
Leander! Gefeliciteerd
De 21e Erwin, ook lang niet gezien. gefeliciteerd
En vandaag de enige echte SIMON! 42
HARTELIJK GEFELICITEERD
(En 2 jonge kinderen dus hopelijk ooit weer tijd
)

vandeaag
)
