Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Tim » 08 jul 2026 14:32

Hoi allemaal.

Ik ben Tim, kom uit Cuijk en ben 42 jaar.
Begin dit jaar heb ik door wat gebeurtenissen in mijn leven het roer omgegooid.

Ik ben al mijn hele leven een "gamer" en heb besloten eindelijk eens wat activiteiten te gaan doen die ik niet achter de PC kan uitvoeren.
Begin dit jaar begonnen met Riftbound en nu is warhammer aan de beurt.

Al een langere tijd heb ik een oog op deze hobby gericht en letterlijk gisteren is mijn eerste set binnen gekomen.
Ik heb het geluk te mogen beginnen met die armageddon set die ik op dit moment in elkaar aan het zetten ben.
Binnenkort wanneer ik wat verder ben met het opbouwen van de set wil ik graag eens een keer met jullie komen meekijken!

Dus hopelijk tot snel!
Legers die ik speel: Warhammer 40K, moet nog een leger kiezen.
Tim
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 jul 2026 16:34

Welkom Tim!

Je bent ook welkom om een donderdag aan de 'schildertafel' te komen knippen en plakken hoor. Daar zitten elke week wel wat mensen te kletsen, bouwen en schilderen. Gewoon aanschuiven!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Tim » 13 jul 2026 14:47

[quote="Caladai Doomblade"]Welkom Tim!

Je bent ook welkom om een donderdag aan de 'schildertafel' te komen knippen en plakken hoor. Daar zitten elke week wel wat mensen te kletsen, bouwen en schilderen. Gewoon aanschuiven![/quote]

Top, ik wil graag eens bij jullie komen kijken! Sterker nog, ben van plan donderdag avond even te komen buurten.
Ik lees op een paar plekken dat er een whatsapp beschikbaar is, kan ik daar eventueel aan toegevoegd worden?

Op wat boyz en gretchens na ben ik klaar met het bouwen van het leger. Wat een werk was dat! Schilderen is ook een hele opgaven maar komt vast goed :).

Ik ben vooral benieuwd naar het spel zelf! Ben de rules aan het lezen maar merk dat ik er nog niet veel van snap, hopelijk helpt het meekijken hier een beetje bij.
Ook ben ik mij aan het verdiepen in Kill team. Ik weet dat het geen mini 40k is maar het ziet er wel leuk uit. Wordt dit ook in Nijmegen gespeelt?

Hopelijk tot donderdag!
Legers die ik speel: Warhammer 40K, moet nog een leger kiezen.
Tim
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Bobske » 14 jul 2026 17:17

Hoi Tim,
Welkom! En gezellig dat je donderdag komt.

Je bent me voor, dus pb me je 06nr en ik stuur je een uitnodiging voor de WhatsApp Community

Kill-team wordt zeker gespeeld! Leukste spelletje momenteel en lage instap.
Het is een beetje 40k light
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Vorige

Keer terug naar De kroeg