Normaal zou je ons inderdaad op donderdagavonden in de kelder van M&M kunnen treffen, maar ja, daar komt op dit moment iets tussen... 






Op dit moment zijn er inderdaad (sinds een tijdje eigenlijk al) geen clubavonden meer, maar zodra het weer kan, kun je er vanuit gaan dat we allemaal in de rij staan.


Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten