Goedemorgen,
Ik ben John. 27 jaartje jong nog een paar weken en dan 28,
geboren in het midden van het land maar nu woonachtig in Wijchen samen met mijn vrouw en dochtertje.
vroeger veel warhammer (volgens mij dawn of war) gespeeld op de pc en het kriebelde altijd nog een beetje.
begin dit jaar voor op de vakantie een start setje warhammer 40K space marines gekocht en lekker met de schilder hobby begonnen.
na wat verder verdiepen gewacht op de leviathan box en deze aangeschaft. nu bezig met alles
schilderen (afgezaagd als ultramarines) en verder een leger opbouwen (inmiddels zijn er al wat units bijgekomen).
gisteren een avondje wezen kijken in de kelder van moenen en mariken. Gezellige groep en wat leuke potjes gezien.
gelijk lid geworden en maar zoveel mogelijk de donderdag vrij houden om eens een potje te spelen of eindelijk zonder teveel afleiding van vrouw en kind de details te kunnen schilderen.
tot ziens aan de schildertafel of het slagveld.
Voorbeeld van m'n terminator sergeant:
https://imgur.com/a/lbkvunW