Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 20 apr 2023 08:40

Welkom Lex, :tu:
Leuk dat je je hobby weer oppakt, het is de beste die er is. :wub:
Er zijn wel wat AoS spelers hoor, dus die zijn blij met nieuwe tegenstand.
Zwengelt de boel weer aan.

Maar de meeste activiteit loopt tegenwoordig via de Hive Novio App groep.
Dus PM me even je nr en ik stuur je een uitnodigingslink.

groetjes en hopelijk tot snel ziens
Bob
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor henerius » 23 apr 2023 15:16

Welkom Lex.

Whats app is inderdaad de meest drukke media die we gebruiken. De foto's van je geknutsel zou je hier in een blog kunnen zetten.

Have fun! En misschien tot snel.

Henny
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Chaobaozi » 08 jul 2023 16:31

Hallo iedereen!

Mijn naam is Robert (32 jaar) en woon sinds een jaar geleden in Nijmegen. Voorheen kon ik altijd op de donderdag een potje 40k spelen of schilderen in de GW of LGS in Tilburg, maar kon tot op heden niets vinden in Nijmegen.

Ik ben met Warhammer bekend geraakt toen ik als 12 jarig jochie een base Nurglings kreeg van mijn broer. Daarna heb ik met mijn zakgeld steeds meer Warriors of Chaos proberen te verzamelen. Na zo'n 25 jaar hiatus begonnen mijn broers weer opnieuw te spelen en heb ik gekozen voor de Orks. Ik verzamel dus ook voornamelijk Orks maar mijn interesse is sinds kort ook gegaan naar Chaos en World Eaters. Toen Horus Heresy 2.0 om de hoek kwam, sprong ik daar ook gelijk op om een World Eater leger te beginnen.

Ik hoop eigenlijk regelmatig een casual potje 40k te kunnen spelen, maar ben ook altijd wel te porren om het "echt" te proberen en om uiteindelijk wellicht mee te doen met toernooien, dus ook dat wil ik graag proberen.
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Orks, Chaos Space Marines, World Eater. Horus Heresy: World Eaters
Avatar gebruiker
Chaobaozi
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 08 jul 2023 16:21

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leandertje » 08 jul 2023 23:30

welkom Robert!
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 09 jul 2023 15:08

Welkom Robert.
Ik ben ook benieuwd wat de toernooien gaan doen.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Chaobaozi » 13 jul 2023 15:05

Ik las dat er een whatsapp groep is waar wat actiever op wordt gepraat rondom "dates"? Ik weet dat de donderdagen voor minigaming zijn en wil snel een keertje langskomen :)
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Orks, Chaos Space Marines, World Eater. Horus Heresy: World Eaters
Avatar gebruiker
Chaobaozi
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 08 jul 2023 16:21

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Llauron » 04 aug 2023 14:31

Hoi allemaal,

Ik ben Tom (39) en ben dit jaar verhuisd naar omgeving Nijmegen. Ik heb vroeger een beetje WH fantasy gespeeld met een paar vrienden maar de afgelopen 15-20 jaar eigenlijk niet meer. Ik overweeg de hobby weer op te pakken met Age of Sigmar en ben wel gecharmeerd van de geupdate Seraphon models. Bij het zoeken naar een actieve tabletop community ben ik bij Hive Novio uitgekomen en ben blij te zien dat een aantal van jullie ook daadwerkelijk AoS spelen.

Graag kom ik een keertje op donderdagavond langs om kennis te maken met jullie, AoS en e.v.t. andere games.

Tot gauw!
Legers die ik speel: AoS: Seraphon
Llauron
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 04 aug 2023 14:16

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 04 aug 2023 17:36

Welkom Tom!
The more the merrier :tu:
Tja die nieuwe Seraphon zijn wel erg cool B)
We hebben een app groep die veel actiever is dan het forum, ik PB je.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Klaphark » 11 aug 2023 08:08

Goedemorgen,

Ik ben John. 27 jaartje jong nog een paar weken en dan 28,
geboren in het midden van het land maar nu woonachtig in Wijchen samen met mijn vrouw en dochtertje.
vroeger veel warhammer (volgens mij dawn of war) gespeeld op de pc en het kriebelde altijd nog een beetje.
begin dit jaar voor op de vakantie een start setje warhammer 40K space marines gekocht en lekker met de schilder hobby begonnen.
na wat verder verdiepen gewacht op de leviathan box en deze aangeschaft. nu bezig met alles
schilderen (afgezaagd als ultramarines) en verder een leger opbouwen (inmiddels zijn er al wat units bijgekomen).

gisteren een avondje wezen kijken in de kelder van moenen en mariken. Gezellige groep en wat leuke potjes gezien.
gelijk lid geworden en maar zoveel mogelijk de donderdag vrij houden om eens een potje te spelen of eindelijk zonder teveel afleiding van vrouw en kind de details te kunnen schilderen.
tot ziens aan de schildertafel of het slagveld.

Voorbeeld van m'n terminator sergeant:
https://imgur.com/a/lbkvunW
Legers die ik speel: World eaters/Ultramarines/Tyranids. KillTeams
Klaphark
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 11 aug 2023 07:40

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Guy » 13 aug 2023 09:11

Welkom Tom en John :grijns:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten