De ClubAvond

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: De ClubAvond

Berichtdoor Bobske » 12 aug 2011 08:30

Vorige week was ik er niet en niemand voelde zich geroepen om verslag te doen kennelijk

Gisterenavond, donderdag 11-08-2011
Het was lekker druk.
Ikzlef was niet lekker en ben om half negen of zo naar huis gegaan dus ik weet niet hoe de battles gelopen zijn.

Warhammer

Chris vs Onno/Onnozel
Ongeschilderde Wood Elves :P vs die Prachtige Ogre Kingdoms :grijns:

Ik zag duidelijk hoe weinig modellen je nodig hebt voor Ogre Kingdoms

Luuk/Dondenser? vs Bas/Mojo?

High Elves vs...
(daar liep ik alleen langs toen ik naar huis ging)

Guy vs Tim/Pijappel

Burgeroorlog in The Empire, die lui weten ook niet van ophouden ;)

Warhammer 40,000
Gerard/Lert vs Theo/Troll
1.750 punten Necrons vs Orks
beiden waren wat nieuws aan het proberen geloof ik.

Mordheim
Simon/Furioso666 vs Robbert/Ironskullz
Dwergen vs NightGoblins

Frank P./Beastherder vs ?
Ik zag alleen dat hij de tafel opzette

Te schilderen/prutsen zaten,
Ik met mijn contemptor Dradnought, Joost/The Woodcutter aan zijn Kanarie en zijn "Red"Bull
André/TheHunter samen met Ryan zette hij een Blood Angel Librarian in elkaar
Martijn Nas/Squiggoth zal wel aan de Skaven zijn gaan prutsen die ik van Games Day voor hem had meegenomen
Gerie, met zijn Mordheim warband neem ik aan.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Lert » 16 aug 2011 15:40

[quote="Bobske"]
Gerard/Lert vs Theo/Troll
1.750 punten Necrons vs Orks
beiden waren wat nieuws aan het proberen geloof ik.

Yep! Ik heb een nieuwe manier gevonden om vreselijk van het bord geveegd te worden. Toch wat leuke schade kunnen doen, maar slechte tactische beslissingen en heeeeeeeeeeeeeeel erg slecht rollen zorgde voor een epic verlies.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Berichtdoor Richard » 16 aug 2011 16:19

+ necrons vs orks...

Crons hebben gewoon veel problemen met melee units...
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor TROLL » 17 aug 2011 14:46

nja ik had maar 3 CC units, het grote probleem in de battle was dat de helft van de rolls die gerard maakte 1 of 2 waren... en dat gaat hard met armoursave 3+ gasten...
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Bobske » 17 aug 2011 15:54

maar ...
maar...
ze staan toch weer op
en ze staan weer op
en ze staan weer op
of rolde hij daar ook 1 en 2 en voor? :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor TROLL » 17 aug 2011 18:32

als ik me goed herriner stond ongeveer 1/3 echt op? iets waar mijn orks geen problemen mee hadden.

Maar nogsteeds veel te weinig :)

Er stond een satan op tafel (echte naam ontglipt me maar t leek erop) en dat ding is in combat gewoon echt kei hard. Maar na 1 beurt combat had t 4 wounds minder... door zijn 1 en 2e. daarna was t snel bekeken.

Daarnaast had ik de piramide stil gezet met een bomb squig en gingen vrijwel elke tellieport die hij deed met zijn lord zo verkeerd dat hij telkens te dicht bij mijn groentes in de buurt kwam.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Lert » 17 aug 2011 21:16

Ja, het was gewoon een optocht van slechte rollen van mij, bovenop gewoon slechte tactische beslissingen in het begin waardoor ik al snel m'n destroyers kwijt was.

Die C'tan, de Nightbringer, heeft 5 wounds waarvan hij er al vier kwijt was nadat ik gewoon AL m'n 4+ invulnerable saves failde de eerste keer dat-ie aangevallen werdt. Was gewoon slecht.

M'n we'll-be-backs haalde ik ook maximaal maar een kwart tot een derde van, wat gewoon statistisch heel erg slecht is.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Berichtdoor Richard » 17 aug 2011 22:10

nou is hij ook wel een beetje squishy...
Die 4+ save gaat hem niet redden, als de tegenstander hem focust. je kan hem natuurlijk wel achter je monoliet aan naar voren sluipen ;)
Of een Satan converten die "gone to ground" is... dat maakt hem een stuk duurzamer.
Afbeelding Afbeelding

Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor TROLL » 18 aug 2011 09:25

T ding heeft een aardig hoge thougness volgens mij, het is daardoor niet affected door instant kill, en dan met een 4+ inv save moet t ding toch aardig lang blijven staan.
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Richard » 18 aug 2011 11:09

tja... T8 is natuurlijk tof.
Maar tegen orky power claws gaat het toch wel op een 2+ neer.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg