Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Maalve » 15 maart 2011 17:15

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Martijn, 17 jaar en woon in Warnsveld (dat is bij Zutphen). Ik ben nog nooit bij de club geweest maar Dennis wees me op het Daemons en Damsels toernooi en daar heb ik me voor ingeschreven. En misschien kom ik in de zomer als ik mijn examens erop heb zitten wel eens een keertje langs.

Ik speel alle 3 GW games, en heb Rohan, Blood Angels en Orcs and Goblins. Waarvan OnG en Rohan vrij veel en Blood Angels nog maar een klein begin.
Legers die ik speel: Orcs and Goblins, Blood Angels, Rohan
Maalve
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor wouter » 06 mei 2011 11:57

hey de naam is wouter kben 14 jaar meschien heben een paar van julie me al is in de winkel en op de donderdagjes zien rondhangen ik heb warhammer 40k ontdekt via een paar jongens op school ik heb nu al een speelwaardig tyranid leger maar ik bergrijp het spel nog niet echt goed ale tips voor een begineling zijn altijd welkom
Legers die ik speel: tyranids
wouter
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Lert » 09 jun 2011 20:22

Goeden hallo!

Ik ben dus Lert (Gerard) en heb nog ergens in nederland een klein legertje Necrons rondzwerven. Zodra ik een manier gevonden heb om die hierheen te krijgen gaan die ook zeer zeker gespeeld worden! Maar wanneer dat is, weet niemand.

In de tussentijd kom ik wel op donderdagavonden langs om 40k te leren, en te spelen met leenlegertjes.

Necrons.
Meer Necrons.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Berichtdoor Maaike » 18 jun 2011 20:32

Hallo!

Ik ben Maaike en ik ben 22 jaar, woon in Nijmegen en studeer sociologie.
Mijn zus heeft mij Warhammer Fantasy aangesmeerd om te maken en spelen en ik vind het leuk, maar heb niet echt iemand om mee te spelen/erover te praten, aangezien zij aan de andere kant van het land woont.
Ik heb nog niet echt een leger (ik ben nu aan het worstelen met mijn eerste setjes (Wood Elves)) maar het leek me leuk om eens langs te komen en te kijken naar hoe andere spelen. Is dat oké? De regels zijn mij uitgelegd, maar ik zou graag willen meekijken met een spel en nog meer opsteken. Kan ik gewoon langskomen op een donderdag bij Moenen en Mariken of moet ik me ergens opgeven/inschrijven? Is er een geheim wachtwoord? Spelen jullie ook in de zomer?
Legers die ik speel: Warhammer Fantasy - Wood Elves
Maaike

Berichtdoor mathijs97 » 02 okt 2011 18:08

ik ben mathijs en ben 14 (voor zover ik heb gezien nu de jongste hier :o ) en ik ben nu ongeveer een jaar "in to" de hobby.
ik heb een legertje dark angels van ongeveer 1000 punten en een mini legertje chacan jungle fighters van ongeveer 400-500 punten.
mr hoe hebben jullie die foto's toegevoegd????? :huh:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Milten » 17 okt 2011 11:04

Hallo,

Mijn naam is Robin. Ik ben 21 en studeer aan de RU Psychologie. Ik ben een aantal jaren met Wargaming begonnen. Om precies te zijn ben ik met Warmachine begonnen en sinds 4 Jaren speel ik Warhammer 40.000. Vanwege Studie kon ik de laatste twee jaren niet spelen, maar nu ben ik er weer aan toe.

Op dit moment heb ik een speelbare Grey Knight leger. Daarnaast heb ik nog Blood Angels en Necrons, maar niet genoeg om te kunnen spelen. Daarnaast heb ik nog een Menoth leger.

Op dit moment ben ik nog steeds aan het studeren dus kan ik helaas niet zo vaak komen, maar ik wil proberen een continu frequentie bij te houden.

Nog een vraag: Wordt naast Warhammer en Warhammer 40.000 ook nog Warmachine / Hordes gespelt of wordt dit niet graag gezien?

Groeten,
Robin
Legers die ik speel: Grey Knights, Blood Angels, Necrons, Protectorate of Menoth
Milten

Berichtdoor Terentius » 16 nov 2011 15:24

Hey

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Terence, 19 jaar en studeer in Nijmegen. Heb iets van 8 jaar geleden mijn eerste box Iron Warriors gekocht. Sindsdien meerdere malen met de hobby gestopt en vervolgens weer opgepakt. Ongeveer 2 jaar geleden weer nieuw leven ingeblazen toen een vriend interesse kreeg om 40k te willen spelen. Vervolgens is daar nog een jaar geleden LOTR bijgekomen (of beter gezegd WOTR). Ik heb er alleen weer een paar maanden weinig meer meegedaan en vind het ook zo jammer als alles maar in de kast stof zit te verzamelen. Dus wil ik weer wat actiever bezig zijn met de hobby. Hopelijk ben ik hiervoor bij het juist adres :grijns:
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Johan » 05 jan 2012 10:56

Hallo iedereen,

mijn naam is Johan en ik ben 24 jaar oud. Ik studeer op dit moment GPW in Ede waar ik dan ook woon. Ede zelf heeft wel de mogelijkheid om te wargamen maar helaas alleen op de zaterdag middag waarin een stypische student helaas moet werken voor zijn centen. Omdat Ede verder niet veel bied kom ik jullie maar vergezelen. Ik speel zelf pas rond een klein half jaartje warhammer 40k en heb een flink space wolves leger opgebouwd. (dikke 4000 punten, als het niet meer is.) Ik speel momenteel vooral veel binnen mijn eigen vriendenkring (we hebben zelf ook tafel, tereinstukken etc. gemaakt) maar alleen maar met dezelfde mensen en vooral ook tegen dezelfde legers heeft zo zijn bepekringen. Ik hoop zo nu en dan eens bij julli elangs te wippen voor een potje.

groeten, Johan
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Hobbit » 13 jan 2012 15:34

Hoi iedereen,

Mijn naam is Bonnie Mier, 20 jaar oud en wonende in Nijmegen. Ik loop momenteel stage in Nijmegen maar studeer animatie/ audio-visuele vormgeving in Utrecht. Ik ben op mijn 13e met warhammer begonnen, na 4 jaar gestopt en heb het een half jaartje terug weer opgepakt :) . Door de jaren heen heb ik een beetje van alles gespaard. Zo ben ik begonnen met LOTR (wie kent die oude tijdschriftjes nog?), heb ik een handjevol high elves, wood elves, lizardmen, een stelletje oude goblins, een paar Brettonia te paard en een zielige spacemarine (helemaal in zijn eentje). Tegenwoordig ben ik begonnen met het schilderen van Skaven. Eigenlijk spaar ik een beetje alle figuurtjes die ik mooi vind en mij leuk lijken om te schilderen.
Nu ik wat vaker langskom op donderdag probeer ik vaak even mee te kijken bij een paar battles, ik ken namelijk de regels nog niet. Ik hoop om binnenkort een kleine warband op te zetten en zelf ook te gaan spelen. Voor de rest zie je mij voornamelijk schilderen.

Mijn verdere hobbies zijn tekenen, films kijken, muziek luisteren (en dan het liefst live), bordspellen spelen met vrienden, lezen en gamen. Verder ben ik een groot fan van superhelden comics (Batman, Spider-man, X-men etc) en heb nu een leuke collectie om naar te kijken :). Qua muziek ben ik een groot fan van de Poques, Dropkick murphys en dat soort gezellige zooi.

Ik hoop in de toekomst een proffesioneel illustrator en animator te worden, maar daar zal ik nog heel hard voor moeten werken. Als mensen interesse hebben in mijn werk maak ik wel een klein draadje aan :)

De naam Hobbit is gekozen omdat ik hellaas niet langer 1.56m ben (al ben ik dan een uit de kluiten gewassen hobbit...). Ik ben er helaas niet iedere donderdag, want ik heb het erg druk met school. Maar ik ben wel van plan om regelmatig te komen.

Tot snel!
Legers die ik speel: Skaven
Hobbit

Berichtdoor Braxandur » 11 apr 2012 12:06

Hoi allen,

Braxandur aka Chris Smit, 35 jaar oud en ik vanwege een nieuwe baan verhuis ik binnenkort waarschijnlijk naar Nijmegen. Ten minste als ik voor 1 juni een huurwoning kan vinden... Als iemand tips heeft welke wijk een aanrader is luister ik graag. Op dit moment lijkt het er het meeste op dat het een eensgezinswoning in Lankforst (Dukenburg?) gaat worden.

Ik speel al sinds 1992 WFB en heb ondertussen een redelijk scala aan legers, deels dankzij de opsplitsing van de legers waar ik ooit mee begonnen ben, chaos en undead. Daarnaast heb nog een tijdje tweede editie 40k gespeeld en heb vorig jaar met een klein Tyranid legertje gespeeld. Ondanks mijn wil om WAB te gaan spelen, heb ik dit door tekort aan tegenstanders nooit echt veel gedaan. Mede daardoor heb ik wel legers gespaard, maar ze niet in elkaar gezet of beschilderd. Ik heb vrij veel Blood Bowl, Necromunda, mordheim en Legends of the old west gespeeld.

Daarnaast hebben we in het groepje waar ik zat ook veel met home-brew regelsets gespeeld. Zo hebben we een tijdje "High Octane" gespeeld, wat eigenlijk neerkwam op mad max met grotendeels Gorka Morka regels (Zie http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=9173.0). Ook hebben we Combat zone (van EM-4 miniatures) een klein beetje aangepast om zombie games mee te spelen waarbij de zombies door de regels gestuurd worden (zie: http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=5118.0 en http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=22403.0).

Ik heb meegedaan aan een aantal toernooien van WFB en een blood bowl toernooi. Ik hou echter meer van gezellig dan compertatief spelen (alhoewel ik natuurlijk wel speel om te winnen), wat de voornaamste reden is dat ik graag veel kleine skirmish games speel.

Naast miniaturen spelen hebben ik jaren geroleplayed, verwscheiden AD&D 2e editie campaign (Ravenloft, Planescape en Birthright en D&D (3e), Vampire the Masquerade en een heel klein beetje GURPS. Het zou me leuk lijken om hier ooit weer meer mee bezig te gaan. Ook heb ik een redelijke collectie bordspelen, met een voorliefde voor spelen zoals Funkenslag, Age of steam, railroad tycoon, Ticket to ride, Brittania, Caylus. Bij voorkeur dus spelen met niet al te veel geluk dankzij de dobbelstenen, maar wel speler interactie en wat braincrunching. Alhoewel ik vaak gewoon op gevoel speel)

Hopelijk tot snel en nogmaals, als iemand tips heeft over waar het in nijmegen prettig wonen is of bepaalde wijken wil aanraden, dan hoor ik dat graag :)
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg