Vergadering

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Vergadering

Berichtdoor Bobske » 05 jan 2023 11:37

Vanavond bij de borrel ook onze clubvergadering

1x per jaar, zo kort mogelijk.

Ik schiet maar even een agenda in

Voorzitter: Bob
Notulist: Bob? (of Joost :wub: ??)

Welkom

Clubbestuur
Sleutelbewaarder: Frank Peeters
Sleutel kast: Joost Mundi, Bob Maassen, Chaim van Rens
Penningmeester: Chaim van Rens

Clubkas

Clubkast

Clubshirts

ClubBBQ

Club Toernooien

Rondvraag

Sluiting en innen clubgeld
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Re: Vergadering

Berichtdoor Roland » 06 jan 2023 12:17

Is er nog een soort verslagje?
Legers die ik speel: 40K Space Marines. 40K Kill Team. ASOIAF Greyjoy. Necormunda/Gang Wars Orlock & Esher. Last Days Zombie Apocalypse, Gaslands
Roland
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Bobske » 07 jan 2023 15:59

Is er nog een soort verslagje?

Natuurlijk, maar geduld :yes:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 08 jan 2023 14:18

Verslag vergadering 05-01-2023
Aanwezig op de vergadering: Bob, Eric, Frank P, Gerie, Guy, Henny, Joost, Luis & Theo

Clubbestuur
Voorzitter: Bram Kuijpers (waren we weer bijna allemaal vergeten...)
Sleutelbewaarder: Frank Peeters
Sleutel kast: Joost Mundi, Bob Maassen, Chaim van Rens
Penningmeester: Chaim van Rens

Clubkas
--> Zie kas topic http://www.hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=1344&start=30#p71165 voor huidige stand
We hebben het gehad of het lidmaatschapsgeld dit jaar ook 1 euro zou zijn, of toch 10. Er is met een meerderheid gekozen voor dat laatste.
Geplande uitgaven zijn in ieder geval voor verbetering van de clubkast. Mogelijk ook als dat niet zo duur is, om bij een club BBQ iets minder in rekening te brengen en dat deels uit de kas te doen.

Clubkast
Stellingkast plaatsen of eventueel meer schappen toevoegen. Dit gaat in kleine groep geregeld worden. Hulp zal gevraagd worden aan individuele leden, indien nodig.

Clubshirts
Niet iedereen is voor nieuwe clubshirts (veel onthoudingen van stemmingen). Er gaat nog gepolld worden hoe en wat verder.

ClubBBQ
Iedereen is voor!
Bob overlegt met BBQ Master Simon. :grijns:

Club Toernooien/Activiteiten
Eric & Luis spreken de voorkeur uit voor avondcompetitie gewoon bij Moenen & Mariken in de kelder ipv een toernooi op een hele dag in het weekend.
Luis wil een schilderworkshop organiseren en ook een schilderwedstrijd.
Theo stelt een 10th edition intro toernooi (vermoedelijk 600 punten) voor, zodra die editie verschenen is.
In september, op een zaterdagavond, zal er weer een clubetentje volgen.
Guy stelt voor om een soort poldercon lite te organiseren, waarbij mensen een spel dat ze spelen kunnen demonstreren aan inschrijvers.

Rondvraag
Theo vraagt toestemming om de Star Wars legion groep te vragen, om zich ook bij ons aan te sluiten/op de donderdag te komen. We zien ze graag komen!

Sluiting en innen clubgeld
--> bij gebrek aan Chaim, gebeurd dit via een tikkie vanuit Chaim. Als je lid wilt zijn, blijven en je hebt nog geen tikkie ontvangen, meld je dan bij hem.
Eventueel kan het ook altijd in cash, ook bij Chaim. Maak dan een afspraak.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Furios666 » 09 jan 2023 08:48

Nog voor een overleg met Bob denk ik dat een club BBQ wel mogelijk moet zijn :wink:

ik zal e.e.a. wel met hem afstemmen :grijns:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Keer terug naar De kroeg