Goedenavond leute,
Lang geleden dat ik langs ben geweest, in 2016 met grote mensen werk buiten Nijmegen begonnen, en rond diezelfde tijd ook redelijk afgehaakt van 40k. Sindsdien wel met heel veel plezier ASOIAF opgepakt, heb een aantal verschillende legers, en speel zo nu en dan met een aantal vrienden, maar de behoefte om wat vaker (casual) te spelen is er toch. Ik zag dat er een ASOIAF draad was waarin in ieder geval de nieuwste updates geplaatst worden (zoals de aankomende Brotherhood Without Banners), maar zijn er ook mensen die zelf legers hebben en dit spelen en open staan om eens een potje te matten? Sinds 2020 werk ik met name thuis (hoe zou het komen), en ben ik dus ook in de gelegenheid weer eens langs te komen.
Ben zelf ooit klassiek begonnen met de Stark helft van de Starter set, deze heb ik flink uitgebreid, maar ik heb ook Greyjoys, Nights Watch, Free Folk, losse Lannister en Neutral troepen, en ben momenteel met een aardige verzameling Baratheons (met name Renly) bezig. Een deel ervan is geschilderd, en ben ik best tevreden over, maar het gros hoort natuurlijk bij mijn pile of shame.
Ben benieuwd!