there are no other unrevealed units scheduled.
Ah Boeh!
Zat er dik in, natuurlijk. Dit is al een flinke release.
Met het nieuws van een tweede boek gingen mensen natuurlijk toch al speculeren over evt meer nieuwe kits (zeker aangezien we van het computerspel al weten dat er meer ontwerpen klaar liggen) dus het is goed dat ze dit zeggen om geen valse hoop te creëren.
Zullen we toch wat langer moeten wachten op die Jade Lion

Neem ik ook aan dat we dan niet al te lang op dat tweede boek hoeven te wachten, als dat het moment is dat de losse units en de draak verkrijgbaar worden.
Die hebben mensen toch wel binnenkort nodig om legers te verder uit te bouwen.
Ja, ik was toch al niet van plan om me daar veel van aan te trekken, mocht het ooit zo ver komenen je mag je Sentinel elke kleur geven Frank
Het is meer het principe dat het een slecht idee is om regels aan een bepaalde kleur te hangen. Je weet gewoon dat daar ergens een keer iemand op een toernooi een probleem van gaat maken

Aan de andere kant wel een goed idee om ze duidelijk van elkaar te kunnen onderscheiden als je meerdere Sentinels in je leger hebt en ze verschillende upgrades hebt gegeven, voor jezelf én je tegenstander

: 
maar dan zullen inderdaad eerst de Legacy legers weer officieel moeten worden.
en zien hoe de losse infanterie/cavalerie kits zich gaan verhouden met de andere (oude) Old World kits.