Speel denk een kleine 2 jaar WH 40k.
Ben een Die Hard Chaos / Death Guard fan.
Vind modellen painten en converten het leukste van de hobby, daarnaast speel ik ook graag een leuke pot 40k met oog voor detail.
Mijn modellen mogen daarom ook pas de tafel op als ze geverfd zijn, speel niet unpainted.
Doe zelf ook nog wat commissie werk en rommel zo wat aan in hobby land.
Aankomende Donderdag willen Jesse Groen en ik een potje 40k komen spelen.
mvg,
Paul




Ik ben goed op weg mijn 8e editie doelstelling na te leven door alleen nieuwe dingen te kopen nadat al het andere eerst geschilderd is. Tot op heden vergaat het me best goed met zo n 1500 punten geschilderde Raven Guards. Vanavond wat Chimeras ophalen voor mn guard en die maar weer eens in de verf gooien