wat vraagjes over een 40K regelset die ik, met dank aan RudiXxl, in bezit heb. Ik heb echter wel een aantal vraagjes voordat ik ga zagen en copy pasten.
Buiten de dingen waar ik van op kijk maar wel zelf uitkom het volgende:
-Army composition: 1000 punten the rule of three also counts for summoned units. heeft de rule of 3 zin voor 1000 punten of kan ik daar beter 2 van maken?
-Missions - Primary en secondary missions...
zijn secondary missions nodig of kunnen we met alleen primary missions spelen? Misschien belangrijker: willen we zonder secondary missions spelen?
in het vooruit alvast dank voor de ondersteuning. 



