rumors chaos codex

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

rumors chaos codex

Berichtdoor Sordfich » 31 aug 2012 08:06

hey mensen

zoals een paar van jullie weten ben ik pas sinds 2 weken ongeveer weer op de club, dit komt omdat ik het afgelopen half jaar ziek ben geweest ( voor meer info kun je altijd vragen in RL)

nou vroeg ik me af of er op andere forums dan herecy al dingen bekend / rumors zijn over de chaos space marine codex. ik ken de forums na al die tijd namenlijk niet meer.

jullie hoeven niet voor mij te zoeken maar alleen een paar links naar forums geven wordt al zwaar gewaardeerd.

groeten jeff / sord
"May The Inquisition Be Kindly Too You
[CENTER]Afbeelding[/CENTER]
Legers die ik speel: Chaos space marine's : assembly 70% painting 0 % Grey Knights 0% assembly 0% painting
Sordfich
Itsy bitsy giant spider

Re: rumors chaos codex

Berichtdoor Skevan » 31 aug 2012 08:13

Normaal worden alle rumors voor 40k hier geplaatst
viewtopic.php?f=4&t=1402&start=120
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Sordfich » 31 aug 2012 08:20

was ten eerste vergeten dat wij zoon topic hadden XD dus bedankt daarvoor . volgende keer beter kijken :P

maar op herecy online staat al meer: http://www.heresy-online.net/forums/sho ... p?t=116872
nou vroeg ik me af of op andere fora / forums ( whatever het meervoud is) al andere informatie te vinden is. ben namenlijk niet meer bekend met de andere forums .

greets sord / jeff
Legers die ik speel: Chaos space marine's : assembly 70% painting 0 % Grey Knights 0% assembly 0% painting
Sordfich
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Skevan » 31 aug 2012 09:12

Wat we meestal doen is links plaatsen in bovengenoemde topic. We hebben niet echt een lijst met verschillende sites geloof ik.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Terentius » 31 aug 2012 10:59

Ik denk dat je voor de beste geruchten hier moet kijken: Chaos Rumours en dan zoveel mogelijk naar onder scrollen
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor TROLL » 31 aug 2012 12:01

Hmm wat ik zo lees gaat het mee met de trend van de andere boeken :)

Hoop dat er vooral veel variatie mogelijkheden kunnen zijn in units :) Zo te zien gaat dat zeker worden en maar het voor mij dus een erg interessante codex. Maar we zullen zien.

PS: eerste keer dat ik rumors door lees... worden jullie niet horend dol van allerlei mogelijkheden en meuk die door mekaar word gegooid? :P
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Sordfich » 31 aug 2012 13:43

yop maar het is wel intressant om vast een beetje te weten wat er mischien komen komt.
vooral naar de faction indeling ben ik benieuwd want ik heb mijn leger ( gelukkig) nog niet geschilderd.

maar ik hoop inderdaad op eindelijk een beetje variatie in de chaotische keuken.

greets sord / jeff
Sordfich
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Terentius » 31 aug 2012 14:39

Tja, we kunnen natuurlijk al aan de starter set zien wat er sowieso gaat komen.
Codex zal toch niet meer lang op zich laten wachten. Lijkt me namelijk niet dat die nieuwe modellen van de starter set zo lang zonder een codex kunnen zitten...
Ik zou in ieder geval niet op uitgebreide Chaos Legion regels gaan zitten hopen. Het zal vooral een verbetering zijn op de huidige codex, met wat meer variatie en keuzes. Ook al zullen daemons wel uit de codex verdwijnen, maar daar komen genoeg dingen voor in de plaats en daar hebben we ook allies voor.
Enige wat ik eigenlijk op hoop is een Land Raider Crusader variant zodat berzerkers ook in 6th edition te gebruiken zijn... ook al wordt dat ontkracht door de meeste recente geruchten :(
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Beastherder » 02 sep 2012 14:24

Er zijn meerdere sites waar geruchten worden verzameld, meestal is hier een link neerzetten genoeg
maar een discussie aanzwengelen en wishlisten neerzetten kan altijd leuk zijn natuurlijk

Bedenk wel dat GW de laatste jaren héél erg goed is geworden in dingen geheim houden, en de meeste internet-geruchten dus zeer onbetrouwbaar zijn

Ik zelf geloof tegenwoordig helemaal niks meer voor ik plaatjes heb gezien :nono: , en plaatjes komen tegenwoordig echt pas tevoorschijn als iemand ergens op de wereld zn WhiteDwarf te vroeg binnen krijgt ^_^

Dat gezegd hebbende is het na het uitkomen van de nieuwe startset wel redelijk aan te nemen dat een nieuwe Chaos Codex er vrij snel aan zal komen (maar dat betekent zeker niet meteen volgende maand) en dat daar cultists in zullen staan :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Keer terug naar WH 40.000