Ik kom uit Nijmegen en ben sinds een paar weken Warhammer 40K ingedoken. Een oneindige (door mij onderschatte, oeps) wereld gaat langzaam voor me open, maar mezelf een beetje thuis maken in deze wereld is lastig.
Nu kom ik uit Nijmegen en als je "Warhammer + Nijmegen" intypt op Google kom ik, naast een winkel die ter ziele is, dit forum tegen! Hopelijk ben ik op een goede plek beland, want ik heb best wat vragen en er zullen er denk ik alleen maar meer komen!
Ik ben begonnen met een Recruit Edition en heb dus een klein clubje van zowel Ultra Marines en Necrons en ik moet zeggen dat ik de Necrons al erg tof vind. Maar... ik heb geen idee welke kant ik nu op moet... Ik zie de Combat Patrols wel aangeboden worden, alleen heb ik inmiddels ook begrepen dat er een 10th Edition an zit te komen over een paar dagen. Hierdoor weet ik niet zo goed wat nu handig is. Zeker omdat ik qua potjes alleen nog maar de beperkte scenario's uit de Recruit handleiding heb gespeeld. Moet ik dan nu wel geld gaan steken in een Combat Patrol? En moet ik hetzelfde doen met de Space Marines, want die zijn maar met z'n 5en + een luitenant...?
Kortom alle tips en adviezen zijn welkom! Natuurlijk hoor ik het ook graag als ik met deze vragen niet op de goede plek ben
!Groetjes!

)

) anderen maar 1 enkele.