Bonesword
Hier ben ik het niet mee eens persoonlijk, omdat er niet bij staat dat het een power is, en bij de rest wel. Maar ik weet het niet. In het nieuwe boek wordt er duidelijk onderscheid gemaakt tussen een power, en een psychic test.
LOS
Maar wat doe je met grote carnifexen? De oude screamer killer is die wel of niet op de armen te raken. Die zijn nl bijna alleen maar talon.
Spore mines
Ik kon niets terugvinden over random movement. En als je moet kunnen schieten om te kunnen rennen kunnen hormagaunts ook niet meer rennen. (pag 16 ruleboek voor de regel trouwens).
Fleshhooks
Ik zie op pagina 48 (ik heb het grote boek trouwens) niets staan over retinue die dezelfde equipment moet hebben. (dat is overigens ook niet altijd mogelijk, zie de hive tyrant). Daarnaast staat aangegeven welke special regels je verliest als er een IC bijkomt die die regel niet heeft. (of andersom). (pagina 74). Het is niet een regel met een sterretje

(omdat die sterretjes nog niet bestonden toen het nids boek uitkwam).
Twin linked devourers
Check
bases
Wat zijn de regels? Ik vraag het me gewoon af. Ik ben verder toch van plan wat ik heb op de huidige size van bases te zetten.
Bedankt!