ik vind het mooi dat ze dus nog een extra sprue maken met wo2 wapens, waardoor ze ook daarvoor inzetbaar zijn. 
Moderator: Skevan
ik vind het mooi dat ze dus nog een extra sprue maken met wo2 wapens, waardoor ze ook daarvoor inzetbaar zijn. 






Luister naar Beastherder...



Luister naar Beastherder...

Luister naar Beastherder...



Luister naar Beastherder...

Hebben opties voor zowel de WO1 als de WO2 uitrusting/bewapening, waardoor het voor Bolt Action spelers (om maar een WO2 spel te noemen) ook interessant is. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten