Welkom Ozzymandias,
Wilde als eerder wat zeggen maar Frank en Simon hebben het meeste al gezegd.
40K ligt momenteel even plat, maar dat zal zeker veranderen over een paar weken met die nieuwe editie.
Ik ben dan iig van plan elke week kleine potjes te gaan spelen. En er zijn meer enthousiastelingen
Ik heb (straks weer) Tyranids, dus metal vs organic gaan we doen
Alle regels zijn gratis te downloaden op Warhammer Community. Necron datacards komen er ook snel aan, voordat de nieuwe editie uitkomt.
Iedere hobby is zo duur als je hem zelf maakt. Paardrijden kan je bij een manage doen of zelf een paard kopen.
En ik weet niet wat een drankje in het café tegenwoordig kost

?
Ik vind het over het algemeen genomen wel meevallen. Ik vergelijk het sinds mijn puberteit (lang geleden) altijd met een bioscoopbezoek.
10-15 EUR voor 2 uur plezier.
Doosje 10 warriors en 3 scarab swarms, 40 EUR bij GW.
Daarmee kun je plezier hebben van het in elkaar zetten, schilderen en spelen. In principe kun je nog steeds spelen met de allereerste Necron modellen.
Ok, heb je weer verf, kwasten etc nodig (regels dus nu gratis te downloaden). Maar hoe gek je het maakt met je leger uitbreiden etc.
Heb je zelf in de hand, het is gewoon een verslavende hobby/universum.
Dus tot snel, we helpen graag een mede verslaafde
P.s. we hebben ook een introductie topic