Nieuw in 40K

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: Nieuw in 40K

Berichtdoor henerius » 07 jun 2023 20:39

Welkom bij HiveNovio!

Ik ben een complete leek op gebied van 40K, maar je vind bij ons vast wel fijne medespelers.

Veel plezier.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Nieuw in 40K

Berichtdoor Beastherder » 08 jun 2023 13:37

Speelt er wel eens iemand met Necrons op jullie club avonden?
Bram heeft een Necron leger, maar al een tijd geleden dat ik die op 1 van de speeltafels heb gezien. :scratch:

Ikzelf ben bezig mijn Necrons (van de vorige grote startset) te schilderen, met het idee om ze in de nieuwe editie te gaan gebruiken.
Maar mijn huidige ervaring met het leger in 40k is nog helemaal nul :laugh:

(Wel een paar potjes KillTeam, maar dat is toch wel zijn eigen regelsysteem)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuw in 40K

Berichtdoor Ozzymandias » 08 jun 2023 13:48

[quote="Beastherder"]
Speelt er wel eens iemand met Necrons op jullie club avonden?
Bram heeft een Necron leger, maar al een tijd geleden dat ik die op 1 van de speeltafels heb gezien. :scratch:

Ikzelf ben bezig mijn Necrons (van de vorige grote startset) te schilderen, met het idee om ze in de nieuwe editie te gaan gebruiken.
Maar mijn huidige ervaring met het leger in 40k is nog helemaal nul :laugh:

(Wel een paar potjes KillTeam, maar dat is toch wel zijn eigen regelsysteem)[/quote]

ik zie mogelijkheden, hoe groot was dat grote startset qua Necrons? misschien komt er wat 9th edition spul in de uitverkoop straks :whistle:
Legers die ik speel: Necrons & Ultra Marines
Ozzymandias
Towns Fool
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 06 jun 2023 14:34

Re: Nieuw in 40K

Berichtdoor Beastherder » 08 jun 2023 15:29

De vorige grote editie lanceer doos was "Indomitus"
Zeg maar de voorganger van wat nu die Leviathan doos gaat worden

Dit was de Necron helft:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Een deel hiervan zie je nu nog in de verschillende starters die te koop zijn, zoals die Recruit doos die jij hebt.



Dit was overigens het Marine deel:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.





In de eerste maanden nadat deze doos uitkwam kon je redelijk goed aanbiedingen vinden van mensen die 1 helft van de doos verkochten, maar dat is nu dus 3 jaar geleden, dus ik denk dat het aanbod hiervan redelijk opgedroogd zal zijn :unsure:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuw in 40K

Berichtdoor Bobske » 09 jun 2023 10:06

Welkom Ozzymandias,

Wilde als eerder wat zeggen maar Frank en Simon hebben het meeste al gezegd.
40K ligt momenteel even plat, maar dat zal zeker veranderen over een paar weken met die nieuwe editie. :yes:

Ik ben dan iig van plan elke week kleine potjes te gaan spelen. En er zijn meer enthousiastelingen :thumbup:
Ik heb (straks weer) Tyranids, dus metal vs organic gaan we doen


Alle regels zijn gratis te downloaden op Warhammer Community. Necron datacards komen er ook snel aan, voordat de nieuwe editie uitkomt.

Iedere hobby is zo duur als je hem zelf maakt. Paardrijden kan je bij een manage doen of zelf een paard kopen.
En ik weet niet wat een drankje in het café tegenwoordig kost :proost ?

Ik vind het over het algemeen genomen wel meevallen. Ik vergelijk het sinds mijn puberteit (lang geleden) altijd met een bioscoopbezoek.
10-15 EUR voor 2 uur plezier.
Doosje 10 warriors en 3 scarab swarms, 40 EUR bij GW.
Daarmee kun je plezier hebben van het in elkaar zetten, schilderen en spelen. In principe kun je nog steeds spelen met de allereerste Necron modellen.

Ok, heb je weer verf, kwasten etc nodig (regels dus nu gratis te downloaden). Maar hoe gek je het maakt met je leger uitbreiden etc.
Heb je zelf in de hand, het is gewoon een verslavende hobby/universum.

Dus tot snel, we helpen graag een mede verslaafde :dry: :hc:

P.s. we hebben ook een introductie topic
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Vorige

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten