release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Johan » 04 maart 2019 12:42

Kon je die skies een beetje makkelijk verwijderen? Lijkt me dat je al gauw iets te veel plastic wegsnijd met deze models.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 maart 2019 13:13

De ski's waren los. Alleen even het bevestigingspunt van de ski's wegsnijden zodat je het gaatje in de enkel kan afdichten. Zijn dus 2 kleine stangetjes afknippen en je bent klaar. Super simpel. :tu:

Slechte foto's van die van mij: http://hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=818&start=50
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 04 maart 2019 14:13

Ik ben volgensmij de enige die ze wel prima vind... :whistle:
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Beastherder » 04 maart 2019 16:08

Ja, jij bent de enige :harhar:

Kun je er waarschijnlijk binnenkort een flink aantal goedkoop inslaan -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 05 maart 2019 14:48

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Van die dual wielding plasma dude snap ik het wel omdat die van die dikke jet packs hebben.
Soort vliegende olifantjes. Maar dit ziet er toch wel uit als een marine die hovert en fire support geeft.

En er is een best verduidelijkende (dat is bij deze een woord) review van de primaris marines.

http://www.belloflostsouls.net/2019/03/40k-i-am-extremely-whelmed-by-the-new-primaris-units.html

Captain In Phobos Armor
Overall this guy doesn’t do a ton of damage but has a lot of nice support abilities and I’d think about taking him instead of a regular Primaris Captain.

Librarian in Phobos Armour
If the new Obscuration discipline ends up being good this guy could be the real gem of the new batch and see a lot of play. If they are meh, he’s going to get sidelined.

Lieutenant in Phobos Armour
Overall this guy is just an LT that can Deep Strike, given we haven’t had LT’s that can do that before I guess its cool.

Infiltrator Squad
While these guys have cool abilities they simply aren’t going to do that much. Seem slightly inferior to Intercessors.

Suppressor Squad
Oddball unit. We’ll have to wait for points and full unit options on these guys.

Eliminator Squad
I could see these guys showing up. Solid unit!
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Beastherder » 05 maart 2019 16:53

Van die dual wielding plasma dude snap ik het wel omdat die van die dikke jet packs hebben.
Soort vliegende olifantjes. Maar dit ziet er toch wel uit als een marine die hovert en fire support geeft.

Die zware jongens ben ik ook geen fan van, maar omdat ze een stuk zwaarder zijn en kleinere wapens afschieten (in vergelijking bijna pistool-formaat) zie dat er nog ietwat geloofwaardig stabiel uit.
Die nieuwe zijn een stuk lichter van vorm en schieten een veel zwaarder kanon af, waardoor je je toch af vraagt hoe die gasten de terugslag onder controle kunnen houden :dunno:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 maart 2019 17:07

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 maart 2019 18:05

Whaaaa :wub: :wub: :wub: :wub:

Eat a dick Guilliman!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 05 maart 2019 19:07

De gattling is enorm cool.

Abbadon is een een dikke prima, ben er niet door weggeblazen, want hij is gewoon een grote versie van wat we al kende. (Wel jammer van die kappote kabeltjes).
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Beastherder » 05 maart 2019 20:30

Hij moet er natuurlijk nog wel uit zien als de Abaddon die we kennen -_-
Groter en gedetailleerder, maar nog steeds good old Abie ^_^

Die kapotte kabels zijn een standaard thema van alle Chaos Marine modellen van de laatste jaren.
Obsidius Malex van BSfortress zit ook helemaal onder.
Ik vind het er wel cool uit zien.
Na 10,000 jaar zit er wel wat slijtage op je armour.

Zelf ook veel benieuwder naar wat er nog meer komt van Chaos Marines :yes:
Die gatling gun te gaaf voor woorden. Instant must-buy.

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000