release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 05 maart 2019 20:57

Ja true, maar je zou wel verwachten dat ze hun armour shiny en heretical houden?
(behalve nurgle natuurlijk)

Kleine vergelijking van de oude/nieuwe GW en forgeworld models:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Ben benieuwd naar de regels, maar vooral naar de storyline, gaat Cadia 2.0 meteen kapot?
Komt er een andere primarch terug om Abaddon tegen te houden (wolftime?).
Doet Rob gewoon zijn werk en komt alles gewoon goed?
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Bobske » 05 maart 2019 21:16

Komt er een andere primarch terug om Abaddon tegen te houden (wolftime?).

now we're talking!
Come on, we hebben al Magnus, Mortarion, nu Abbadon, Russ Time
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 maart 2019 13:43

Nah, dat lijkt me niet zo'n goed idee. Space Wolves hebben niet zo'n goede record wat betreft nieuwe modellen... Thunderwolf cavalry, vliegende bakstenen, Santa Grimnar...

Als er een 40K Leman Russ komt staat hij waarschijnlijk op de ruggen van 2 vliegende thunderwolves met rocket-boosters in plaats van poten... :sick:

Bovendien, als Russ of the Lion terugkomen zou dat het einde van 40K moeten inluiden. End Times stuff zeg maar. Dat heb ik liever niet :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 06 maart 2019 14:34

Zou het niet gewoon 41k worden qua tijdlijn?
Age of sigmar blaasde fantasy op omdat fantasy best op zijn retour was.
Maar 40k is succesvoller dan ooit, lijkt me een goede reden om het verhaal alleen maar uit te breiden.
Misschien gaan we met 40k gewoon terug naar een soort horus heresy met primarchs, daemon primarchs, etc.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 maart 2019 15:11

Zou best cool zijn, hoewel de mate waarin de drie primarchs nu ingezet worden wel een beetje te veel is. Hero-hammer is terug, alleen zijn de heroes nu 'big models' zoals primarchs, knights, riptides en Morkanauts...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Johan » 06 maart 2019 15:27

Ik zie het nog wel gebeuren dat we een 41k spel krijgen (of 50k of whatever). Geen gewone marines meer, alleen Primaris marines zijn nog speelbaar, enkele relic (leviathan en zo) niet meer speelbaar. Zo iets. :)
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 06 maart 2019 15:56

Van mij mogen die dode/verdwenen Primarchs wegblijven.
Laat dat lekker mysterieus blijven

Dan zie ik liever nieuwe moderne modellen van klassieke Marine helden, zoals ze dat ook met Marneus Calgar hebben gedaan. :yes:
(Ja, dan worden ze allicht ge-Primarificeerd, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee. Kom maar op met een Primaris Azrael of Dante ^_^ )
Abbie zie ik dan ook als een tegenhanger van Marneus, niet van een Primarch

Ik voorzie nog wel een Daemon Angron en Fulgrim als de Khorne/Slaanesh Chaos modellen komen à la Death Guard/Thousand Sons.
Uiteraard zal je dan mensen horen dat de 'good guys' dan ook meer Primarchs moeten krijgen, dus ik sluit niet uit dat een keer gaat gebeuren.

GW zal echt niet zo dom zijn om een variant te maken waar al die Marine legers niet aan mee kunnen doen.
Dat levert heel veel boze klanten op.
Maar reken maar dat er geen nieuwe sets gaan uit komen van 'oude stijl' Marines.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 06 maart 2019 17:14

Voorproefje regels van de Chaos dudes van de set:

https://www.warhammer-community.com/2019/03/06/mar-6-shadowspear-focus-daemonkin-rulesgw-homepage-post-2/

Greater Possessed buffen de Venomcrawler, de Venomcrawler bufft de Master, de Master bufft al het andere...

Leuk idee, maar ik heb zelf niet veel met Possessed óf Daemon Engines :dunno:
Ik focus me wel op de modellen ^_^

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 06 maart 2019 17:18

http://voxcastpodcast.com/voxcast-episo ... adowspear'

gewone marines are not going anywhere
Alles is gewoon, een nog grotere sandbox
(maar primaris worden wel uitgebreid)

ik heb pas de helft gezien/luisterd dus benieuwdwat ze over chaos zeggen
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 06 maart 2019 17:42

gewone marines are not going anywhere

Oh, zeker niet.
Die paniek-theorieën dat gewone Marines binnen 1-2 jaar uit de collectie gaan vanwege Primaris zijn onzin. :yes:
Dat is de meest uitgebreide collectie inter-compatibele modellen die ooit is uitgebracht, en verkoopt nog steeds prima.
GW zou gek zijn om dat weg te gooien.

Ik zeg alleen dat je kan verwachten dat alle nieuwe sets die uitkomen Primaris zullen zijn.
Daar is niks mis mee, want de oude Marines hebben zo'n beetje alles wat je kan verzinnen al in plastic -_-
Zal hooguit betekenen dat steeds meer oude Marine sets naar Direct Only zullen gaan, om simpele practische redenen: je hebt geen oneindige schapruimte in de winkels.

Maar zolang GW niet plotseling failliet gaat zul je de komende 10+ jaar nog steeds je gewone Marines kunnen krijgen.

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000