release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 maart 2020 15:06

Ik moest toch echt aan Magnus denken toen ik Ragnar zag. Weet niet waarom, maar tijd om wat Heresy-fun te hebben. High Five!

Afbeelding

En wat zou jij er tussen plaatsen?
Afbeelding
:whistle: :laugh: :laugh:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 14 maart 2020 10:35

Nieuwe ronde Sisters staat klaar voor de pre-order.
Tijd om de sprues te bekijken ^_^

Check die Repentias :wub:
Alternatieve armen (met wapen!) voor ieder lichaam.
Dat zijn genoeg extra Eviscerators voor 2 complete Cawdor gangs :grijns:
(en nog wat Chaos cultists, en mocht een of andere Blood Angel units niet ook Eviscerators?....)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 15 maart 2020 12:44

En de regels voor Ghazghkull zijn geleakt:

Verkleinde Afbeelding

Pluspunten: kan maximaal 4 wounds verliezen per phase (niet per turn), strength 14 dus knaagt door alles heen en heeft geen invloed op de Klan Kultur! :D
Minpunten: Hij is een monster, dus kan niet meerijden op transports en painboyz hebben geen effect op hem. :huh:

En Makari:

Verkleinde Afbeelding

Ook leuke regels, maar helaas erg Goff gefocust. Hopelijk wordt hier nog iets aan gedaan. :unsure:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Beastherder » 15 maart 2020 16:45

Hij krijgt méér Attacks als hij wounds krijgt :grijns: :thumbup:

"You won't like him when he's angry" :laugh:

Gezien het enorme formaat van het nieuwe model zijn monster-stats niet zo vreemd en nog redelijk logisch dat ie niet meer in een truck past.
"Sorry Boss, You're just too 'eavy"

Zonder de character bescherming om je te verstoppen achter units is die "max 4 wounds per fase" regel wel behoorlijk noodzakelijk om te voorkomen dat ie niet in 1 shooting fase door een paar Knights weggeschoten wordt.... :unsure:

Makari kun je lekker thuis laten als je geen Goffs speelt :dunno:
(Naast het feit dat hij alleen Goffs bufft heeft hij ook niet de regel dat hij de Klan Kultur van een detachment verstoort :disturbed: )

Mee eens dat ze dat beter kunnen aanpassen....

edit:
Even wat forums langs gegaan en gewezen op een bizar punt waar ik in eerste instantie zo overheen las.
Ghazkull wordt niet beïnvloed door zn eigen Great Waagh aura, want hij is geen ORK INFANTRY (hij is nu een MONSTER)
Heel zeldzaam dat een character geen bonus krijgt van zn eigen buff-aura.
Expres of een fout van de regels? :unsure:
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 15 maart 2020 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 15 maart 2020 22:26

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 maart 2020 08:57

Begrijpelijke inhoud als je punten/power-level telt, maar ik vind het heel raar uitzien dat er MEER marines in de doos zitten dan orks (11 marines, 9 orks (inclusief Ghaz)) Grots tellen niet mee. Ik snap dat Ghaz veel meer punten is dan Ragnar, maar dan nog zouden er minstens 20 orks in een doos moeten zitten. Dit is wel een hele sneue Whaaaagh.

"I'm bigger and better now, I don't need a big whaaagh! Eight boyz is more than enough!"

Het is gewoon verkeerd.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 16 maart 2020 09:25

Mwa de combi 5 boys en 3 nobs maakt het wel een iets leukere doos voor ork spelers dan alleen maar boys.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor kingjayko » 16 maart 2020 10:51

Mwa de combi 5 boys en 3 nobs maakt het wel een iets leukere doos voor ork spelers dan alleen maar boys.

Hier ben ik het mee eens. Als er meer boys in hadden gezeten, was ik minder geïnteresseerd geweest in deze doos. Stel je koopt deze doos, haalt er nog een doosje Nobz bij, en voila: een Vanguard Detachment met een HQ en drie Elites. :grijns: En laat ik nou net dat doosje Nobz al hebben... :huh:

Dit neemt overigens niet weg dat voor de rest de inhoud een beetje inspiratieloos is. Die tien marines zijn niet heel spannend in combinatie met Ragnar, je zou eerder wat 'stevigere' units verwachten zoals Terminators, Agressors of zelfs Wulfen. :huh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Beastherder » 16 maart 2020 11:27

Ja, het past prima bij het thema.

Ragnar is met z'n infiltrators op een assasination missie achter vijandelijke linies en vindt Ghaz en z'n bodyguards.

Als het gewoon Boys en Tactical Marines waren geweest was het toch een stuk saaier én minder interessant om te kopen voor bestaande spelers.

(En voor de verandering is de doos ongebalanceerd in het nádeel van de Marines. Ghaz in zn uppie is al meer punten dan de marine kant :D )
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 16 maart 2020 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 16 maart 2020 12:23

Dus ben benieuwd wat de value dan wordt. Als je het los wil hebben (zonder de nieuwe modellen) zit je op 116,50. Als ik moet gokken, kost Ghazghkull straks 50 euro en Ragnar 32,50. Kom je in totaal op 199 euro. Blood of the Phoenix was 180 euro, dus of dat een indicatie is? :dunno:

Prijs wordt €140,- (volgens random dude op internet, dus :dunno: )

Klinkt redelijk.....

Als je de doos wilt splitsen met iemand moet je wel even gaan reken voor de prijs, want de waarde is zeker geen 50/50.
Het Ork deel is veel meer waard dan de Marines.

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000