Hoe dan ook. Laat mij 600 punten van een leger zien die beter zijn dan een knight castellan, zonder stratagems te noemen. I dare you.

Moderator: Skevan

[/quote] "Beter" is heel relatief en moeilijk vergelijken in een vacuum van louter 600 punten. In mijn toernooilijst had ik een farseer met doom + warlock met jinx en 25 mandrakes. Deze combi kost ongeveer 600 punten en kan ik effectief gebruiken om een castellan neer te halen. Maar de armylijst die een castellan heeft + 2 extra knights en 3 jetbike custodus captains is meteen moeilijker in het totale plaatje van 2000 punten toernooilijst. Ik kan de castellan dan misschien wel dood krijgen en eventueel de andere knights hinderen met sacrifice units maar die drie custodes jetbikes komen dan nog steeds hard door en begint het hele leger af te brokkelen.
Of je haalt in je eerste beurt een knight neer of die knights halen jou neer. Rock, Paper, Scissors lijkt ook een aardige vergelijking. Maar in mijn beleving is het hele spel wel ongeveer zo. Elk leger is wel weer ergens goed in of ergens niet goed in. Knights zijn slecht in veel objectives halen i.d.d.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten