release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Terentius » 09 sep 2016 16:18

GW teaser:

...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Bobske » 10 sep 2016 06:15

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 sep 2016 10:49

Ik zie een Genestealer Cult symbool

Iemand enig idee wat er gezegd word? :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 12 sep 2016 19:31

Werd ik net weer een beetje geïnteresseerd in 40k dankzij Kill Team, komen ze hier mee

https://www.games-workshop.com/en-NL/WH40K-Angels-Blade-HB-ENGLISH

The Rules

The 136-page hardback Black Crusade: Angel’s Blade features a host of new rules content for Warhammer 40,000, to be used alongside Codex: Blood Angels:

- Updated datasheets for Blood Angels, including Terminator Captains, Death Company Chaplains, Assault Squads and Devastator Squads;
- Relics of the Lost; incredibly rare and powerful Death Company relics once borne by a Chapter member who succumbed to the Black Rage;
- Revised and updated Wargear of Baal;
- Death Company Tactical Objectives;
- 9 new Blood Angels Formations, an Angel’s Blade Strike Force and a Lost Brotherhood Strike Force;
- 3 new Altar of War missions: Death on the Wing, Honour of the Angels and No Matter the Odds.

Dus wil ik mijn Flesh Tearers weer s gaan gebruiken heb ik de codex nodig én deze :dunno:

dat is €72,- ! :disturbed: om een keer Kill Team uit te proberen

dacht het niet, hè :nono:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 13 sep 2016 00:31

voor fleshtearers heb je alleen het blood angel codex nodig. is "maar" 33 euro. als ik me niet vergis (speel zelf blood angels) staan hun rules en karakters er gewoon bij.
blijft natuurlijk een hoop geld als het alleen voor killteam is.
maare, waarom zoek je gewoon geen PDFje op met de regels? :gerie:
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Beastherder » 13 sep 2016 09:00

Flesh Tearers = Blood Angels voor 99% van hun regels
1 character en een kleurenschema is het belangrijkste verschil (en coole fluff, natuurlijk)

Als dit boek puur een uitbreiding met missies en formaties was kon je m gewoon negeren, maar hij geeft dus vervangende regels voor wargear en een aantal units (Assault Squad is nogal een belangrijke unit voor Blood Angels)
Wil je de huidige regels voor Blood Angels spelen heb je m dus gewoon nodig

Hele slechte zet van GW, net als de idioot hoge kosten van een 'gewone' codex, want het maakt de kosten van instappen voor nieuwe spelers (wat ik zelf practisch ben) veel te hoog.
voor de prijs van 1 GW codex koop ik ook een compleet spel
(voorbeeld: van de week Lion Rampant gekocht van Osprey voor minder dan 20,- , kill team-achtige skirmish in de middeleeuwen)

wat betreft de pdf
dat is natuurlijk niet netjes (jij boefje :P ) maar ik heb ook veel liever een fysiek boek dan een computerbestand
het maakt de drempel nog steeds hoger, terwijl ik ook andere dingen kan doen

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 13 sep 2016 12:58

@ Frank,
Dat is allemaal waar als je 40k speelt, op hoog niveau, met zeikerds
En dan nog gaan ze op een toernooi echt niet zeuren als jij de oude regels gebruikt,
Maar als je de bonussen/datasheets gebruikt van de nieuwe moet je ook die versie bij hebben natuurlijk

Voor Kill-team kun je de "oude" Blood Angel codex gebruiken (heb ik laatst in de opruiming gekocht en doorverkocht aan Theo/TROLL, ik zeg PM of je die kan lenen)
of je gebruikt de Space Marine Codex (kijk welke chapter tactics het best bij je flesh teares passen)
of de Space wolf codex (Wolf Guard, lekker customizable)

Die laatste 2 zijn al aanwezig in de Kill-Team groep.
Maar jij kan ook nog, imperial guard, orks, sisters, chaos marines gaan doen (of ben ik er een overgeslagen ;)

Dus dat je nu niet kan Kill-Team spelen, is geen Excuus!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor shogun » 13 sep 2016 14:19

[quote="Beastherder"]
wat betreft de pdf
dat is natuurlijk niet netjes (jij boefje :P ) maar ik heb ook veel liever een fysiek boek dan een computerbestand
het maakt de drempel nog steeds hoger, terwijl ik ook andere dingen kan doen

Dan print je die uit..

Ik koop (als toernooispeler) al sinds een paar jaar geen codexen meer want je loopt het risico dat een leger na een half jaar nutteloos is. Als ik geen codexen kon downloaden dan was ik al 3 jaar geleden opgehouden met 40k. Nu heb ik in die 3 jaar nog aardig wat bij GW gekocht dus deze opbrengsten hadden ze dan misgelopen.
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Beastherder » 13 sep 2016 15:18

@Bob

Nee, het is niet genoeg om mij nu volledig van Kill Team af te houden (er zijn idd zat andere opties)
Ik heb er geen enkel probleem mee om te spelen met een verouderde, slechte codex of met flinke 'counts as'
maar ik vind het gewoon een vreselijke domme manier van regels uitbrengen :dunno:

de prijs van een codex is al veel te duur, maar door met al die suplementen de regels van 1 leger ook nog eens te spreiden over meerdere (dure) boeken maakt de instap veel te hoog en ook vreselijk onoverzichtelijk

@Shogun
Tuurlijk kan dat, maar het is een extra gedoe dat 'mij' (hier als voorbeeld van een 'nieuwe' speler) tegenhoud om er aan te beginnen.
dan laat ik me al snel weer afleiden door al die alternatieven van andere fabrikanten

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 13 sep 2016 16:58

Enniewees

terug naar nieuws

teaser voor warzone fenris II

Afbeelding

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000