ze liggen nog ergens bij mij thuis, als je een keer langs wilt komen kan dat. Eventueel kan ik t ook op de club een x droppen, maar mijn aanwezigheid daar is ongeveer gelijk aan die van jou

Moderator: Skevan


Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten