release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor shogun » 07 jul 2017 10:49

Oh nee, we gaan weer helemaal overnieuw beginnen met meer boeken en meer super-relics, super psychic powers, super detachments. :td:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Johan » 07 jul 2017 12:09

super detachments kunnen wellicht nog meevallen. ze noemden dat de formations echt allemaal weg zijn. zou echt raar zijn als die via een omweg gewoon weer terug komen. :dunno:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Rudi XXL » 07 jul 2017 13:20

Ja ik kijk ook met argusogen naar deze codexen. Ik was juist heel erg blij dat ze back to basic waren gegaan, prettig verrast door het feit dat alle legers in 5 indexen zijn samengevat en nu ernstig achterdochtig dat ze losse codexen uitbrengen :x :dry:
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Beastherder » 07 jul 2017 13:42

De Indexen waren altijd bedoeld als 'get you by' lijsten tot er weer nieuwe Codexen uit zouden komen, zo zijn ze ook aangekondigd

Voor nieuwe spelers zouden die Indexen ook veel te kaal zijn, zondere enige fluff etc.

Snel veel Codexen kan goed zijn als dat betekent dat ze beter op elkaar gebalanceerd zijn, voorkomt 'codex-creep', en de kleinere (niet-Marine) legers hoeven dan hopelijk minder lang te wachten tot ze weer aan de beurt zijn

Ik word wel bang voor weer veel regels op veel verschillende plaatsen
Benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen :scratch:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Furios666 » 07 jul 2017 14:14

Hoewel ik het scepticisme wel begrijp ben ik wel van mening dat ze bij GW nu toch ook wel laten zien dat ze het deze keer wel goed willen doen. Ze hebben met de regels toch wel enigszins aangetoond naar de wensen van de klanten te luisteren en daarmee denk ik dat ze in ieder geval het oprechte voornemen hebben om Codexcreep te voorkomen.

Aan de andere kant moeten de spelers ook niet volledig gebalanceerde legers verwachten met een uitgebreid spelsysteem als 40k. Dat is nagenoeg onmogelijk zonder de reeds aanwezige variatie van legers, units en bewapening. Ik zou al tevreden zijn als alle modellen redelijkerwijs goed te gebruiken zijn, ook zijn er dan soms wat optimalere uitrustingen mogelijk.

Met andere woorden, ik gun ze het voordeel van de twijfel.
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Furios666 » 14 jul 2017 11:38

Stukje over de nieuwe codex, specifiek Ultramarines en de nieuwe Redemptor dreadnought: Check hiero!
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor Beastherder » 14 jul 2017 13:42

Nieuwe reclame van FW is hilarisch :grijns:

[rimg]https://scontent.ford1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/19905343_1826838190666786_4980817481161002732_n.jpg?oh=d0950918e044a2c46cb8ef47871aa8f7&oe=59F927F4[/rimg]

New 'Umie tek look proper 'ard!
Kan it be looted?

:laugh:

Ik wil voortaan alle aankondigingen op deze manier ^_^

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 15 jul 2017 18:39

Ik moet nog zien hoe het zich gaat ontwikkelen. Het blijft een bedrijf dat graag modelletjes wil verkopen. Ik neem het ze dus ook niet kwalijk dat ze de regels zo maken dat er altijd mensen zijn die nieuw spul willen hebben. (lastig om een bedrijf te runnen anders)

De vraag is alleen, hoe gebalanceerd leveren ze hun producten aan? De regels en models tot nu toe tonen aan dat ze in dialoog willen blijven met de spelers. Aan de andere kant toont het snel starten met nieuwe codexen en meer nieuwe models dat ze toch echt nog gericht zijn op een goede omzet. De vraag is dus in hoeverre het spel uiteindelijk van te lijden (of te winnen) heeft van het snel overgaan naar de nieuwe codexen. De toekomst zal het leren.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2017 14:03

Foto van eerste Primaris dozen

Reivers

Afbeelding

Aggressors

Afbeelding

Mijn eerste indruk:

Reivers zijn wel cool. B)
Die hoofden met alleen gezichtsmasker vind ik wel gaaf, maar hopelijk zitten er ook genoeg hoofden bij voor mensen die ze liever met een helm op willen
Die grappling guns..... :unsure:
Zeker die met de vliegende haak aan de kabel lijkt me compleet onpractisch :disturbed:
Ze missen ook de 'vleugels' op de backpack die ze in de artwork hebben (en een vorm van Deep Strike suggereren) Een optionele bit?

Aggressors zijn wel oke, maar een beetje onduidelijk wat hun taak is
Missile launchers suggereert long range fire support, maar dubbele powerfist suggereert behoorlijk close combat

Betekent dit dan ook dat deze modellen eerder uitkomen dan de 'gewone' Primaris infanterie doos?

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2017 14:13

Nog een foto gevonden

[rimg]https://www.dakkadakka.com/s/i/at/at2/2017/7/16/d9596ccbcbf7954703740d1e77fa03b6_8725.jpg[/rimg]

Check nieuwe Primaris Chaplain, Apthecary en Inceptors met plasma wapen en gezichtschilden naar beneden B)

(maar nog steeds met die irritante flying bases :dry: )

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000