release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 02 nov 2017 17:36

Voor Bob :wink:

https://www.warhammer-community.com/2017/11/02/codex-tyranids-preview-stratagems/

'Feeder Tendrils' is erg grappig ^_^
Eat their brains for knowledge
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 nov 2017 10:10

https://www.warhammer-community.com/2017/11/03/news-codexes-heroes-blood-glorygw-homepage-post-3/

Blood Angel en Dark Angel codexen nog voor eind van het jaar :o

Dat is een stuk sneller dan ik had verwacht, dus mijn Flesh Tearers kunnen een codex hebben én oefenen voor het toernooi in Maart :grijns:
Maar betekent ook dat het waarschijnlijk een model-vrije release is, dus geen Primaris Assault Marines :(

Zelfde geldt dan ook voor Laurens met zn jurkjes-Marines

(Oh en dan Daemons, maar wie geeft daar nou iets om? :dunno: )

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Johan » 04 nov 2017 17:10

Iedereen geeft iets om demons. Je moet toch immers ergens op kunnen schieten. :laugh:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 nov 2017 00:41

Wauwie, dat had ik echt niet verwacht. We zullen zien, ze waren in ieder geval te lui om nieuwe cover art te maken voor de DA codex...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 nov 2017 01:23

Yep, zelfde geldt ook voor de Blood Angels (en de Chaos Marines, en de Guard, en de Nids)
Goede cover-art is duur :dunno:

Ik verwacht dan ook geen hippe nieuwe modellen.
Update van de index, hippe strategems, relics, etc en klaar.

Even die nieuwe Cypher uit de Guilliman set los uitbrengen om de DA te pesten en verder gewoon Necrmunda verkopen tot het nieuwe jaar -_-

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 nov 2017 14:19

Hahaha, 2 dagen na de aankondiging zijn de eerste rumors al op het web! Zogenaamd zou Lion El Johnson uitkomen voor de Dark Angels. Maar aangezien er bij de rumours ook een relic stond dat een 4+ cover save zou geven ga ik er maar even van uit dat het hele rumor-stuk een groot verzinsel is. We zullen zien, als de data van 2 december pre-order en 9 december release van de codex kloppen dan zou dat al mooi zijn. (I know what I want for christmas honey!)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 06 nov 2017 17:01

[quote="Caladai Doomblade"] Zogenaamd zou Lion El Johnson uitkomen voor de Dark Angels.

No way :nono:

Niet bij deze snelle iedereen-een-codex releases
Reken maar niet op nieuwe modellen bij deze 2 codexen, hooguit een losse Cypher en een upgrade set voor BA en DA Primaris
De 'nieuwe' GW zou zo iets groot en belangrijk nu ook al druk aan het teasen zijn, het komt al volgende maand.

Het zou ook een grote impact op de fluff, waar we net een beetje aan beginnen te wennen aan de nieuwe ontwikkelingen.

Space Pups zijn de enige grote overgebleven loyal Marine codex die niet bij deze eerste codex-rush zit.
Dat geeft te denken, dus ik zet mijn geld op Russ als eerstvolgende Primach ^_^

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 nov 2017 21:34

Zoals ik al zei, ik geloof er ook niks van. B)

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 07 nov 2017 12:04

[quote="Beastherder"][quote="Caladai Doomblade"] Zogenaamd zou Lion El Johnson uitkomen voor de Dark Angels.

Space Pups zijn de enige grote overgebleven loyal Marine codex die niet bij deze eerste codex-rush zit.
Dat geeft te denken, dus ik zet mijn geld op Russ als eerstvolgende Primach ^_^

Klinkt logisch, ben wel benieuwd of ze een plastic model voor hem uitbrengen (opa russ) of dat ze het forgeworld model gebruiken.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 nov 2017 13:59

Zolang ze hem maar geen arrenslee geven...

Afbeelding

Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000