WH40K 9th Edition aanschaf

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

WH40K 9th Edition aanschaf

Berichtdoor Bobske » 14 jun 2020 07:20

Wie?WAT? Waar? Wanneer?

De inhoud van de nieuwe basisdoos is bekend dus hier even een topic om een gezamelijke aanschaf van nieuwe plastic crack te regelen.
Dan kunnen we één of meerdere dozen bestellen en met meerdere personen verdelen
Post hieronder wat je wilt en wat niet
bv
Ik wil alleen de Space Marines niet de Necrons
of
Ik wil alleen het rulebook

Ik zal de lijst updaten
1. Bob/Bobske: rulebook, evt de space marine bikers &ijk vinden, intercessors met chainswords...
2.Simon/Furious666: Doos evt excl necrons
3.Frank P./Beastherder doos, waarschijnlijk alleen de space marines?
4.
5.
etc.

Bestellen uiteraard bij Tante Hannie om onze local hobby store te promoten (puur eigenbelang dat we verjes e.d. dichtbij kunnen halen, bestellen zonder verzendkosten gratis spul krijgen etc. ;)


update 14-06-2020
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: WH40K 9th Edition aanschaf

Berichtdoor Bobske » 14 jun 2020 07:24

Bob: rulebook, evt de space marine bikers aangezien meerdere mensen die lelijk vinden, intercessors met chainswords... tja passen ook wel
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: WH40K 9th Edition aanschaf

Berichtdoor Furios666 » 14 jun 2020 10:29

Ik wil de basisdoos, maar ik weet nog niet wat ik er wel en niet van wil houden. Waarschijnlijk hoef ik de bikers niet en van de Necrons weet ik het nog niet. Hoe meer ik ze zie hoe gaver ik die hoogpotige dingen vind...erg creepy.
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: WH40K 9th Edition aanschaf

Berichtdoor Beastherder » 14 jun 2020 12:37

Same here. :yes:

Voornamelijk geïnteresseerd in de Marine modellen.
Misschien dat ik zelfs de regels niet eens hoef te hebben, ik voorzie niet veel full-size 40k in mijn toekomst :dunno:

Maar ik ken mezelf, en als ik dadelijk die nieuwe Necrons in handen heb weet ik niet of ik er dan toch afstand van wil doen.
Die nieuwe creepy stijl bevalt me wel. B)

Misschien maar beter voor mijn Pile als ik alleen de Marines van iemand kan overnemen en die Necrons nooit zie :whistle:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: WH40K 9th Edition aanschaf

Berichtdoor Bobske » 14 jun 2020 14:56

Misschien dat ik zelfs de regels niet eens hoef te hebben, ik voorzie niet veel full-size 40k in mijn toekomst


Tja, eens kijken of /wat full size 40k betekent qua speeltijd etc. Maar je mag de regels best eerst lezen en dat ik ze daarna overneem.
Er komt vast een los regelboek maar hoe, wanneer wat, ander topic dat

Hoe meer ik ze zie hoe gaver ik die hoogpotige dingen vind...erg creepy.



Maar ik ken mezelf, en als ik dadelijk die nieuwe Necrons in handen heb weet ik niet of ik er dan toch afstand van wil doen.
Die nieuwe creepy stijl bevalt me wel.

Misschien maar beter voor mijn Pile als ik alleen de Marines van iemand kan overnemen en die Necrons nooit zie


Tja, al die robot/creepy dingen vind ik dus niks. Necrons=undead in space voor mij. Geen Martian/War of the Worlds robot leger. Plasmacyte, scything talons body guards, spiderleg thingy & gun thingy, nee is niks

Maar als jullie die 3-benige nu yuck vinden... :nono: :nono: :nono: :nono:

Ik zie al potentieel voor 2 dozen en een hoop geschuif met inhoud, 3 want Bram wil er ook één geloof ik.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: WH40K 9th Edition aanschaf

Berichtdoor Beastherder » 14 jun 2020 16:46

Tja, eens kijken of /wat full size 40k betekent qua speeltijd etc.

Ze zeggen dat het kleinere formaat nu ook leuk speelt, en je hebt dat hele Crusade idee.
Misschien dat het nog wat wordt ^_^



Tja, al die robot/creepy dingen vind ik dus niks. Necrons=undead in space voor mij.

Blijft persoonlijke smaak, natuurlijk, maar Necrons blijven toch 'Undead in Space'.
Alleen in plaats van 'Tomb Kings in Space' zie ik nu heel veel invloeden van andere undead als NightHaunt en die nieuwe Ossiarch Bonereapers :yes:

Dit is gewoon een metalen Nighthaunt ^_^
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



En hier zie ik ook zeker een familie relatie
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Ik vermoed dat het voor Necron spelers gouden tijden zullen zijn.
Een overvloed van halve startsets op de markt :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten