ik ga heresy spelen![]()
De Heresy range heeft zeker hele coole modellen en de regels schijnen best oké te zijn, maar het is dat hele 'alleen Marines vs Marines' wat me dan toch wat tegen houdt.
Oh, en de prijzen van die resin units/characters zijn ook nog wel s schrikken.
(96,- voor een unit Night Lord terminators is toch even
, maar 35,- voor een character is ondertussen bijna normaal voor GW
)Maar ik zie wel een toekomst waarin ik een paar van deze modellen wil hebben 'puur voor de heb' en het regelboek om te lezen uit nieuwsgierigheid, en dan wie weet....
Wel heel wat Heresy spelers die zich zorgen maken dat ze nu al een nieuwe editie krijgen.
1 van de originele voordelen van Heresy ten opzichte van 40k was dat ze niet mee deden met de hele 'iedere 3 jaar een nieuwe editie' churn.
Voor de huidige editie verandering van 3 jaar geleden waren de regels niet veranderd sinds het eerste begin 15(??) jaar geleden.
Hopelijk is dit gewoon de huidige editie met wat kleine tweaks en verhelderingen, niet 'al je huidige boeken kunnen in de vuilnisbak'
En GW 's fantastische reactie
Ja, dat is de enige juiste reactie

Erken de lek, maak er een grap van, en ga verder.
Maar er zullen toch wel wat mensen balen daar, want ze waren duidelijk van plan om nog wat langer te teasen met dit spul
https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/wmno4akm/planetfall-countdown-drop-minus-399-hours/