door Bobske » 27 apr 2025 19:23
Hoi,
Welkom bij Hive Novio.
Hartsikke leuk dat je in de hobby zit.
Altijd welkom om langs te komen. Donderdagavond vanaf 19.00 uur tot 23.00 uur.
Meestal zijn er wel mensen met de sleutel van de kast iets eerder (maar pin ons er niet op vast).
Dat je de regels niet kent is natuurlijk geen probleem.
Het is hier erg rustig, dat komt omdat we sinds corona een app-groep (en discord groep, maar daar zit ik zelf niet op) hebben.
Daar gebeurt het meeste.
Dus stuur me een pb met je telefoonnummer en ik stuur je een uitnodiging.
En je kunt je hier ook uitleven:
we hebben een introductie topic waar je je kunt voorstellen.
Je kunt een topic aanmaken in het dating gedeelte om afspraken te maken voor battles Tip maak 1 keer een topic aan, en dan elke keer daar een post als je kan/wilt spelen. (en zeg dan meteen wat, waar wanneer dat scheelt op en neer gereply: bv ik wil a.s. donderdag 1 mei 2024 4ok 1.000punten spelen met mijn Necrons, ken de regels nog niet goed)
Of begin een Blog om je schilderkunsten te tonen (plaatjes moet je via een website van derden hosten imugr of zo)
Vraag schildertips of vind ze al hier
We zijn al lang bezig om de site een keer te verhuizen en moderniseren.
Maar zoals gezegd meeste gaat via whatsapp, en daar proberen we de onzin extreem laag te houden.
Tot snel
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts