Nieuwe speler zoekt speelgroep

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Nieuwe speler zoekt speelgroep

Berichtdoor Sticky_Gator » 26 apr 2025 21:12

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden ben ik begonnen met Warhammer 40k, tot op heden bleef het echter bij het bouwen en schilderen van mijn Necron Dynasty. Nu las ik al dat jullie op donderdagen bij moenen en mariken spelen, is het mogelijk om daar een keer bij aan te sluiten? Zoals gezegd heb ik nog nooit gespeeld en snap ik dus ook nog niet alle regels, ik hoop dat dat geen probleem is.
Legers die ik speel: Necrons
Sticky_Gator
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 26 apr 2025 20:52

Re: Nieuwe speler zoekt speelgroep

Berichtdoor Bobske » 27 apr 2025 19:23

Hoi,
Welkom bij Hive Novio.
Hartsikke leuk dat je in de hobby zit.
Altijd welkom om langs te komen. Donderdagavond vanaf 19.00 uur tot 23.00 uur.
Meestal zijn er wel mensen met de sleutel van de kast iets eerder (maar pin ons er niet op vast).

Dat je de regels niet kent is natuurlijk geen probleem.
Het is hier erg rustig, dat komt omdat we sinds corona een app-groep (en discord groep, maar daar zit ik zelf niet op) hebben.
Daar gebeurt het meeste.

Dus stuur me een pb met je telefoonnummer en ik stuur je een uitnodiging.

En je kunt je hier ook uitleven:
we hebben een introductie topic waar je je kunt voorstellen.
Je kunt een topic aanmaken in het dating gedeelte om afspraken te maken voor battles Tip maak 1 keer een topic aan, en dan elke keer daar een post als je kan/wilt spelen. (en zeg dan meteen wat, waar wanneer dat scheelt op en neer gereply: bv ik wil a.s. donderdag 1 mei 2024 4ok 1.000punten spelen met mijn Necrons, ken de regels nog niet goed)
Of begin een Blog om je schilderkunsten te tonen (plaatjes moet je via een website van derden hosten imugr of zo)
Vraag schildertips of vind ze al hier

We zijn al lang bezig om de site een keer te verhuizen en moderniseren.
Maar zoals gezegd meeste gaat via whatsapp, en daar proberen we de onzin extreem laag te houden.
Tot snel
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland


Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron