Dark Heresy: Hive Novio campaign

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Dark Heresy: Hive Novio campaign

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 27 jun 2014 16:07

Oh en nog iets:
"To represent these unfortunate occurrences, an unmodified result of 96 to 00, in addition to being an automatic miss, also indicates the weapon has jammed."

Ik had niet eens geraakt hoeven worden :(
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 29 jun 2014 22:10

Goed...

Probeer voor de grap Dark Heresy met wat vrienden. Psyker probeert een nutteloze psionic te casten om een dobbelspel te winnen. Veroorzaakt psychic phenomena. Veroorzaakt perils of the warp. Veroorzaakt 'mass possession'. Hele party heeft tussen de 10 en 20 corruption erbij, en psyker wordt door omstanders neergeschoten. Twee uur na het begin. Wow.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Caladai Doomblade » 01 jul 2014 14:30

Nice, klinkt gezellig!

Om terug te komen op je eerdere opmerking: Als het gaat over die lasgun wound die je hebt, dan moet ik je op de reliable regels wijzen. Die zijn we vergeten, maar dat geeft 10% kans op een normale jam, anders is het een gewone mis (of friendly fire)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Dannis » 01 jul 2014 18:00

[quote="Aeran Meadowgale"]Oh en nog iets:
"To represent these unfortunate occurrences, an unmodified result of 96 to 00, in addition to being an automatic miss, also indicates the weapon has jammed."

Ik had niet eens geraakt hoeven worden :(

Ik vraag me af... had ik zo hoog gerold dan..? :P
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor vhati » 10 okt 2014 14:44

uuhm laurens ik heb mijn handen weten te leggen op een digitale versie van het inquisitors handbook en nu zou ik mijn homeworld willen veranderen en als het kan mijn level 1 een alternate rank nemen.... en als het kan een background package kopen..... uuuhm een lichte character rework zeg maar :wink: mag dat? effectief betekent het tot nu toe dat ik mijn awareness +10 kwijt raak en van een shotgunsjonnie een pistolenpaultje word

leuk boekje trouwens alleen ben ik nu bang om nog meer andere boekjes te gaan lezen :grijns:
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Caladai Doomblade » 10 okt 2014 20:51

Nee. Met opmerkingen: :grijns:

In ieder geval geen alternate ranks. Ik heb in geen enkel boek een alternate rank gezien die iemand nodig zou hebben wat hij niet ongeveer met de basic characters kan, dus dat in niet.
Homeworld, ook niet. Helaas kan ik het nu niet meer verkopen dat je opeens van een andere planeet dan Braxxis zou afkomen.
Als je graag iets aan je character anders wil, laat even weten wat dat is zonder de regels er bij te halen, dan praten we er zo over. Ik sta eerder open voor 'ik wil een medic spelen maar ik weet niet hoe met de regels' dan voor 'ik heb in dit boek iets cools gelezen en nu wil ik dat opeens voor mijn character'. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt! :wink:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 06 jan 2015 20:20

Duss... Wanneer spelen we weer? 8e? Of niet?
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 jan 2015 11:08

De 8ste was de afspraak dacht ik, dus ja. Tenzij Luc gaat battlen, dan wordt het een week later.

Wie kan er morgen allemaal?

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 07 jan 2015 11:27

Ik in ieder geval, volgens mij rekende Nick er ook op.
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor vhati » 07 jan 2015 18:46

ik ben er gewoon
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames