Killteam

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Killteam

Berichtdoor Beastherder » 03 okt 2025 14:31

https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/zhqmtpi6/wolf-scouts-and-stealth-battlesuits-fight-as-quietly-as-possible-in-kill-team-dead-silence/

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Woehoe!! :cheer:

Volgende KT doos is Tau Stealth Suits (mijn favoriete Tau unit) versus Space Wolf Scouts (misschien wel de coolste Space Wolves)
Allebei met nieuwe modellen :D

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Wolves komen zelfs met RunePriest én wolf B)
Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Me wants :wub:

Ook heel benieuwd hoe ze de 'onzichtbaarheid' van de Stealth Suits gaan aanpakken in deze regels. :scratch:

In de vorige versie van KT Stealth Suits veel lol gehad met de mechanics van het aan-en-uit-zetten van het stealth-veld van je modellen.
"Ja, dat model staat midden in dat open veld. Nee, je mag niet op m schieten want hij is onzichtbaar" :laugh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 03 okt 2025 15:19

Me wants

delen ;)? :wub:

In de vorige versie van KT Stealth Suits veel lol gehad met de mechanics van het aan-en-uit-zetten van het stealth-veld van je modellen.
"Ja, dat model staat midden in dat open veld. Nee, je mag niet op m schieten want hij is onzichtbaar"

Als slachtoffer, het was niet zo lollig :nono: :grijns:

Waarom een deel van de Wolf Scouts van Ragnar's Great Company en een ander deel van Logan Grimnar's Great company is??? :x
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 03 okt 2025 19:27

delen ;)?

Ja maar..... Ik vind de Wolves ook heel cool :unsure:

Oké, misschien is het wel een goed idee om alleen dat aan te schaffen wat je meteen gaat gebruiken in plaats van wéér een KillTeam op de stapel te leggen, maar ze hebben een rune priest en wolf buddy....

Hebben we het later nog eens over als die eerste "I Wants It Now!" emoties wat gekalmeerd zijn :wink:

Waarom een deel van de Wolf Scouts van Ragnar's Great Company en een ander deel van Logan Grimnar's Great company is???
Hmmmm, inderdaad :scratch:

Meest waarschijnlijke is dat de Studio twee teams of verwisselbare shoulderpads heeft geschilderd en ze gewoon allebei hebben gefotografeerd voor dit artikel, maar het zou onderdeel van een verhaallijn kunnen zijn.
"Deze missie is zo super speciaal dat ze de beste Scouts van verschillende Companies hebben gecombineerd in 1 team..." Of iets dergelijks....

Legers die ik speel: Old World Skaven, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 okt 2025 14:04

Meest waarschijnlijke is dat de Studio twee teams (...) heeft geschilderd en ze gewoon allebei hebben gefotografeerd voor dit artikel
Na nog s goed kijken: Ja, het zijn twee verschillende units.
De modellen met Logan's Company marking hebben een base gemaakt om te matchen met het KillTeam Necron terrein (die zie je ook op de actie-foto met dat terrein), terwijl de modellen van Ragnar's company een meer natuurlijke base hebben, met gras en zand etc.

Zo goed als zeker dat de Logan modellen geschilderd zijn voor KillTeam en de Ragnar modellen voor het Studio 40k leger :yes:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 nov 2025 15:56

Komende zaterdag pre-order van de Space Pup/Stealth Suit doos, dus de hype-artikelen komen tevoorschijn op WHcomm.

https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/tbox77lp/kill-team-dead-silence-being-visible-is-old-hat-redefine-stealth-with-the-tau-empires-new-xv26-battlesuits/

De Stealth Suits zijn weer compleet onzichtbaar met een Conceal Order buiten 3" (En ze kunnen het nu zelfs gebruiken om makkelijker weg te rennen uit combat. "Huh, waar is ie nou gebleven?" ) :laugh:
Verkleinde Afbeelding

En je kan je onzichtbaarheid weer aanzetten met een Ploy, dus de shenanigans van "-activeer een model, -geef hem een Engage order, -schiet op de vijand, -geef hem weer een Conceal order, -je bent weer onzichtbaar en de vijand kan dus niet terug schieten" is weer helemaal mogelijk. :yes:
(Kost je wel punten natuurlijk, dus het is niet alsof je dit constant met al je modellen kan doen)
Verkleinde Afbeelding

En zelfs de drones hebben nu ook die Stealth Fields
Dat verklaart waarom je er die nieuwe modellen bij krijgt met extra bulten op het 'hoofd'
Verkleinde Afbeelding

Zoals altijd zal het wel even uitzoeken om het beste uit al je regels te halen, maar mogelijkheden genoeg om de meest irritante tegenstander ooit te worden :wink:

Oh, en ook een zelfde artikel over de Wolf Scouts natuurlijk
https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/9id9frjk/kill-team-dead-silence-wolf-scouts-command-mystical-storms-to-hunt-their-prey/
Iets met een storm of zo :dunno:

Maar het is niet alsof ik een voorkeur heb of zo, hoor :harhar:

Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar Andere SciFi Wargames