Konflikt '47

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Konflikt '47

Berichtdoor Beastherder » 05 mei 2026 14:11

Het lijkt er overigens op dat men intussen wat achter is gaan lopen t.o.v. de route-map die ook in dit topic staat.
Tijdens een bezoek aan Warlord door Beastherder en ondergetekende bleek de vraag naar K47 zo groot dat de productie de vraag amper aan kon, dus wellicht dat dit invloed heeft op de snelheid.

Een product hebben dat zo succesvol is dat je de vraag niet aankan is wel een luxe probleem, natuurlijk. :wink:
Je moet alleen uitkijken dat mensen niet te lang zitten te wachten op modellen die je hebt beloofd.
(Een reden dat bv GW alleen maar dingen 3 maanden van tevoren laat zien)
Warlord Games is stiekum ook maar een klein bedrijfje -_-

De Russische Beren en Britse Robots zijn nu te pre-orderen voor een release in Juni
Dat is natuurlijk niet helemaal Q2, maar als je bijvoorbeeld de vertragingen van modeltrein-fabrikanten gewend bent is dat echt nog heel schappelijk :whistle:
https://eu.warlordgames.com/products/ursus-infantry-squad
https://eu.warlordgames.com/products/mk-ii-heavy-automated-infantry

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 06 mei 2026 15:43

Dat is natuurlijk niet helemaal Q2

Q=kwartaal = 3 maanden waarom is Juni dan niet Q2?
Vorig jaar? dan vind ik het niet schappelijk...

Viel me op :whistle:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 07 mei 2026 12:15

Heb je helemaal gelijk mee, Bob
Juni is nog steeds Q2 :yes:
Is mijn eigen brainfart die dacht dat Juni al in het 3e kwartaal zit, maar dat is dus Juli. :salvatore:

Maar je hebt altijd die frictie tussen verwachtingen van de klant en de fabrikant bij dat soort aankondigingen.
Iets word aangekondigd voor het '4e kwartaal': dus ik heb mensen in de winkel die eind September al gaan vragen of het er al is, en dan komt de vertegenwoordiger er op 28 december mee aan 'Kijk, precies volgens planning' ^_^
(In tegenstelling tot de andere vormen van 4e kwartaal die zoveel kan betekenen als 'ergens in februari volgend jaar' :whistle: )

De stijl van GW, waarbij iets pas word aangekondigd als ze 100% zeker weten wanneer het uit gaat komen, en dat het op dezelfde dag in álle winkels ter wereld voor het eerst te koop is, is echt heel uitzonderlijk
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar Andere SciFi Wargames