Warmachine Demo's

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Warmachine Demo's

Berichtdoor Lex » 07 sep 2011 20:29

Hallo medeclubgenotenmensen,

Ik ben tegenwoordig in het bezit van 2 ge-assembleerde kleine legertjes voor het spel warmachine. Ik heb hiermee vorige week al een demo gegeven aan Andre en Frank. mocht je interesse hebben om een keer kennis te maken met dit spelletje, meld je dan in dit topic. Ik zal sowieso morgenavond (8 september) aanwezig zijn met het spul, maar als je het even van te voren vraagt is vrijwel elke donderdag mogelijk.

Groetjes van Lex
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Re: Warmachine Demo's

Berichtdoor Sordfich » 12 sep 2011 23:34

Jah Lex was erg geinstreseerd toen je André aan het uitleggen was zoals je mischien wel/niet hebt gemerkt :) . Ik zou opzicht wel een keer een demo willen doen ben alleen nog wel een totale nub k heb nog geen een 40k battle gespeeld. Mocht dit problemen geven moet je het even melden dan trek ik mijn verzoek in

Groetjes jeff
"May The Inquisition Be Kindly Too You
[CENTER]Afbeelding[/CENTER]
Legers die ik speel: Chaos space marine's : assembly 70% painting 0 % Grey Knights 0% assembly 0% painting
Sordfich
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Chris » 13 sep 2011 03:23

Ik heb wel een keer interesse, maar wanneer precies weet ik nog niet. Ik laat het wel horen.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Lex » 13 sep 2011 16:32

Allereerst excuus voor afgelopen donderdag, ik voelde me vreselijk beroerd en ben ook vergeten dat hier neer te zetten. Ik hoop dat er niemand op me heeft zitten wachten.

Jeff: geen enkel probleem, misschien is het zelfs wel makkelijker als ik je geen warhammer-denken moet afleren. ben je er donderdag?

Chris: Gaaf! ik hoor het wel

Gr. Lex
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Sordfich » 15 sep 2011 13:38

jah ik ben er vanaaf wel vanaf hoelaat zou ik er dan ongeveer moeten zijn ?
"May The Inquisition Be Kindly Too You
[CENTER]Afbeelding[/CENTER]
Legers die ik speel: Chaos space marine's : assembly 70% painting 0 % Grey Knights 0% assembly 0% painting
Sordfich
Itsy bitsy giant spider

Keer terug naar Andere SciFi Wargames