Wie komt langs voor een WM/H demo? Poll en doe mee!

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Kom je ook langs voor een Warmachine & Hordes demonstratie avond?

Poll eindigt op 30 nov 2012 20:50

Ja, en donderdag de 13e December komt goed uit!
3
38%
Ik wil wel, maar dan kan ik ècht niet.
1
13%
Ik heb een ander voorstel voor een avond. Namelijk...
0
Geen stemmen
Nee, dit is niet aan mij besteed. Waarom stem ik eigenlijk?
4
50%

Totaal aantal stemmen : 8

Re: Wie komt langs voor een WM/H demo? Poll en doe mee!

Berichtdoor Skevan » 27 nov 2012 21:42

probeer anders http://www.tabletopminiaturegames.eu/
Ik heb er nog geen ervaring mee, het lijkt me een nederlandse site, en boven de 70 euro berekenen ze geen bezorg kosten.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Dannis » 28 nov 2012 10:54

[quote="Skevan"]probeer anders http://www.tabletopminiaturegames.eu/
Ik heb er nog geen ervaring mee, het lijkt me een nederlandse site, en boven de 70 euro berekenen ze geen bezorg kosten.

Volgende keer dan wellicht! Moet nu alleen even wachten wanneer het binnen is van wayland games... maar komt (hopelijk) goed!
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Skevan » 28 nov 2012 13:14

Ik wacht de demo af, wil ook even in het regelboek lezen.
Wil wel een starter kopen, maar weet nog niet wat.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
Skevan
BOFH

Berichtdoor Skevan » 28 nov 2012 21:49

Gekocht, maar denk ik niet op tijd binnen voor de 13de

Afbeelding
Skevan
BOFH

Berichtdoor Dannis » 28 nov 2012 23:35

Baaah! BAH!
Warmachine.. baaaaaaaaaaaaaaaaah!

*kuch kuch*

Ok, ik ben uitgehoest :p

On a serious note!
Denk dat het wel goed is dat het nog niet binnen is voor de 13de. Heb namelijk wat gebrowsed en zoals ik boven ook al aangaf is het in het begin erg verwarrend als beide systemen door elkaar worden gespeeld, helemaal als je totaal nieuw bent.
Je zal alleen geen gebruik kunnen maken van mijn regelboek, ik weet niet of Matsjo zo bekend is met beide rulesystemen, of dat hij beide regelboeken ter beschikking heeft, maar anders zal je zelf aan het regelpakket moeten zien te komen wil je alles 100% hebben. Mijn boekje gaat namelijk alleen over hordes ;) het kan dan wel samen gespeeld worden, toch hebben beide systemen 'distinctive rulesets'.
Nice iig dat het hopelijk wat begint op te komen! Heb er zin in!
Dannis

Berichtdoor Skevan » 29 nov 2012 07:08

Dat is geen probleem, Ik weet her grootste veschil tussen hordes en warmachine. in hordes leach je je force van de warbeastaan het begin van je beurt, in warchmachine ken je de focus toe aan een warjack aan het begin van je beurt.
de special rules zijn bijna hetzelfde,
Skevan
BOFH

Berichtdoor Skevan » 29 nov 2012 14:36

Ik heb de quickstarter guide voor hordes, mocht iemand hem willen pm even je email.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Matsjo » 29 nov 2012 15:16

[quote="Dannis"]ik weet niet of Matsjo zo bekend is met beide rulesystemen, of dat hij beide regelboeken ter beschikking heeft, maar anders zal je zelf aan het regelpakket moeten zien te komen wil je alles 100% hebben.

Ik ken beide systemen, ik heb een tijd lang Khador gespeeld. Bij de demo kan ik WM gezien de grote lijnen goed te bevatten zijn, maar laten we inderdaad uitgaan van Hordes. Vanwege de hilarisch trage bezorging reken ik er niet op dat mn biggetjes op tijd binnen zullen zijn helaas, ik ga wél effe kijken bij die site van jullie of ik daar niet beter terecht kan.

Heb er zin in!

Anders ik wel.

:panic:
Uhhh...
Legers die ik speel: Hordes: Thornfall Alliance
Matsjo
Lover of Squigs

Berichtdoor Dannis » 05 dec 2012 20:28

Nog een week!
Heb nog steeds niks binnen van wayland.. heb ze gemailed en ze vertelde me dat ik nog maar effe moest wachten. Als ik nog niks binnen heb over 2 weken kan ik ze mailen en gaan ze kijken of ze het een tweede keer kunnen verzenden... *zucht*
Dus.. mijn popkes hebben geen verf volgende week..
Dannis

Berichtdoor Skevan » 05 dec 2012 20:32

Ik heb net mijn hordes starter binnen,
besteld op 29-11 en binnen op 5 december. Ik heb het besteld uit USA en heef tmij in totaatl 62 pleuro gekost, ja je hoort het goed inclusief verzendkosten.....
Denk niet dat ik ze geschildert heb voor 13 december, maar we hebben modellen en misschien komt skorne ook nog binnen voor die tijd. heb er zin in....
Skevan
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames