Dark Heresy: Hive Novio campaign

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Dark Heresy: Hive Novio campaign

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 jun 2014 13:30

Lekker herkenbaar, die medics in het jaar 41002. Iedereen in camouflage en hij in een blauwe jurk! :harhar:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor kaleith » 12 jun 2014 23:23

Stadscamo trenchcoat, he. Krieg doet soms aan camo. (voornamelijk als de supply lines van nieuwe kriegsmen onderbroken zijn).
Hierbij nog effe de herinnering voor volgende week.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor kaleith » 19 jun 2014 10:40

Beep boop gesnoozde alarm.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor vhati » 19 jun 2014 21:54

in before: blame the scum for shooting the medic

Het was toch echt je eigen schuld, volgende keer iets minder suspicious doen aub B)
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor blaze unlimited » 19 jun 2014 21:59

wait what? alweer? :P
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Caladai Doomblade » 20 jun 2014 09:21

Tuurlijk. Als er even niemand is om op te schieten, dan maar elkaar... Heeft iedereen al een back-up character klaarliggen? :wink:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Chris » 20 jun 2014 13:41

Ik heb nog een protocol magos klaarliggen voor wie hem nodig heeft ;)
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jun 2014 19:50

Goed, kleine recap van afgelopen sessie:

Na kort overleg gaat Abel proberen een doctor te vinden. Na het adres opgeduikeld te hebben van een slager die ook als arts fungeert komt hij een rare gozer tegen die hem aanspreekt en zegt hem te kennen. Deze kerel zegt dat hij op hen gewacht heeft en vraagt met hoeveel ze zijn. Abel neemt hem mee naar een 'stillere' plek, vlakbij hun schuilplaats en hoort de Krieg Medic uit over wat hij denkt te willen, vertrouwt het voor geen meter, en zodra de medic zich omdraait leegt Abel zijn autopistol in zijn rug. De medic draagt genoeg pantser om er niet veel last van te hebben, maar door de beenwond draait hij zich om en weet Abel toch te overtuigen van zijn goede bedoelingen.

Hij lapt de zwaargewonde priester een beetje op, en dan gaan ze naar de 'hideout' van de Krieg Medic (B52). Daar aangekomen krijgen ze eindelijk een kijkje op het 'hoofdkwartier' van hun doelwit. Daarna gaan ze een kijkje nemen bij de treinrails, maar blijkbaar is dit niet interressant genoeg. Enkel Narl blijft achter om de rails in de gaten te houden terwijl de rest teruggaat naar hun appartement.

Ze besluiten naar de kroeg te gaan en spreken een aantal 'gangers' aan en weten ze te overtuigen dat ze wellicht een goede aanwinst zouden zijn voor hun baas. De betreffende ganger zegt ze morgen te willen voorstellen aan de chef.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 27 jun 2014 09:55

Wat is er gisteren gebeurd:

De party gaat in de middag naar een meeting met Dom, een wapenhandelaar voor Zed's bende/kartel. Dom heeft nog weinig vertrouwen in ze en ze hebben hem ook niet veel te bieden, maar als ze een andere handelaar 3 grenade launchers afhandig weten te maken dan wil hij ze wel kopen voor een zacht prijsje, en wil hij kijken of hij ze aan een baan kan helpen. Ze gaan akkoord, halen Narl (assassin-barbarian) op en gaan op weg naar het huis van Vinny, de bewuste wapenhandelaar. Ze proberen een deal te sluiten om de wapens te kopen, maar dat gaat veel meer kosten dan de party kan betalen en dus besluiten ze om bedenktijd te vragen.

Ze staan op het punt om terug te keren naar Vinny, met de intentie om iedereen daar overhoop te schieten en de wapens te stelen.

To be continued.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 27 jun 2014 10:40

Ik zal alvast even het huidige aanvalsplan posten zodat we overleg via het forum kunnen doen en daadwerkelijk tijd overhebben voor het gevecht:

- We komen binnen
- Priester biedt kereltjes sigaretten aan
- Priester biedt 'vuurtje' aan
- Priester verbrandt iedereen
- Iedereen met quick draw (en de rest ook) pakt een wapen
- Dakka

Op te lossen problemen:
- Wat als ze geen sigaretten aannemen?
- Wat als ze eerst zeggen: 'laat het geld zien'?
- Wat als we gefouilleerd worden?
- Als er iets fout gaat staan er drie kerels met grenade launchers (initiate operation 'laat Rick erop duiken')

To do (voor in de toekomst):
- Iedereen een silenced wapen fixen
- Iedereen een compact wapen fixen

EDIT: Je kunt jezelf healen met fate points? Dat... had ik eerder moeten weten...
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames