De naam zegt mij niets, maar dat zegt op zich ook weer niets want ik ben heel slecht in namen.
effe nadenken ... We hebben zowiezo drie spelers die vrij actief zijn in FoW, te weten Beastherder-de-FoW-en-schilder-goeroe (Irish Guard, 82nd Airborne, wat duitsertjes en een vers te beginnen russisch leger-in-blik), Skevan (Fallschirmjäger) en ik (Gemechaniseerde SS). Verder zijn er nog een stuk of twee á drie spelers die officieel ook wat in FoW doen maar die ik eigenlijk nauwelijks er mee bezig zie. Maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk.
Dus, het wórdt wel gespeeld, en een battle is altijd wel af te spreken. Nieuwe spelers zijn uiteraard zéér welkom, maar duitsertjes hebben we eigenlijk geen tekort aan.

Grappig eigenlijk, je zou toch verwachten dat hier in omgeving nijmegen de allies veel populairder zouden zijn.
Als jouw kennis een keertje langs wil komen is dat uiteraard prima - graag zelfs - maar om FoW in actie te zien zou er eerst een battle afgesproken moeten worden.
*nadenkt*
Als je vriend zin / tijd heeft om volgende week de 17e langs te waaien kunnen we altijd wel kijken of er een kleine demonstratie battle te regelen valt. Ik ben zelf ook nog vrij nieuw in het spel en heb sinds gisteren pas bijna al m'n spullen voor m'n leger, maar als Beast of Skevan zin hebben dan wil ik wel wat in elkaar plakken voor een kleine demonstratie battle ... Dus, Beastherder, Skevan, als jullie dit draadje lezen ...