Sinds maandag (28-10) loopt er een wereldwijde campaign georganiseerd door Battlefront, gefocust op de landingen in Normandië. Via de speciale website is het mogelijk om hier aan mee te doen en de resultaten van battles te uploaden. Afgelopen weekend raakte ik op de Spielmesse in Essen in gesprek met een medewerker van Battlefront, die vervolgens aanbood een 'care package' te sturen zodat wij als club hieraan mee kunnen doen. Gezien de recente hype rondom FoW leek het mij wel leuk om hieraan deel te nemen als club en is de care package inmiddels onderweg naar mij.
Dus mijn vraag aan jullie, doen jullie mee?
We kunnen ons dan als club registreren op hun website zodat we de progress kunnen volgen. Niet alleen is het een leuke motivatie om weer eens wat nieuws te verven (of iets ouds af te stoffen), maar kunnen er ook prijzen gewonnen worden. Als ik de care package heb, zal ik die meenemen naar de club.
De website:
https://dday.warconsole.com/
Hoe we ons als club kunnen aanmelden:
https://www.flamesofwar.com/Portals/0/D ... n%20Up.pdf



) maar het is een kleine moeite om de battles die je speelt in deze tijd door te geven.

De campaigns die ze sindsdien voor AoS hebben georganiseerd waren daarentegen wel goed geregeld. 
In principe kan iedereen een account daar maken (en lid worden van de club) en de resultaten van de gevechten uploaden, maar je kunt het ook gewoon hier op het forum zetten en dan plaats ik het er voor je in. Voor het resultaat maakt dat toch geen verschil. Op de website staan de missies voor de eerste week, welke bestaan uit Orne Bridges, Carentan en (heel traditioneel) Sainte-Mère-Eglise. Tijd om de D-Day scenery weer van stal te halen?