Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor frightcrawler » 24 sep 2008 20:30

ik ben nikie ben 19 jaar en ik kom uit ellecom(dieren) ik zit sinds dit jaar op een opleiding in nijmegen dus wou ik de lokale spellenspeciaalzaak even onderzoeken
heb een eldar leger van 600 punten geschildert alhoewel ik voor minstens 1000/2000 nog ongeschildert heb liggen
komt vooral omdat ik pas weer een paar maanden bezig ben na 5 jaar en ik naar mijn modellen keek en dacht oke ik hield toen niet van schilderen

dat terzijde was ik eigelijk van plan een algehele phoenix court in mekaar te zetten voor bij apocalypse battles

misschien heb ik hem zelfs nog af voor de mega battle (betwijfel het ten zeerste)

veder ben ik vooral actief in het spelkwartier in arnhem waar aanstaande zaterdag een toernooi wordt gehouden
frightcrawler
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Furios666 » 25 sep 2008 07:20

Welkom! Het is bij ons gelukkig niet verplicht om met geschilderde modelletjes te knokken, dus daar hoef je je niet zo heel erg druk om te maken.

Kom gerust een keer langs op donderdagavond. Als je zeker een battle wilt kan je dat het beste eerst even afspreken bij de dating-service.

Ennuh, wij zijn veel gezelliger dan het spelkwartier :P
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Furios666
Elf on a hot tin roof

Berichtdoor frightcrawler » 25 sep 2008 12:55

ergens had ik alang verwacht dat ik dat te horen zou krijgen XD
frightcrawler
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Benman » 01 okt 2008 20:33

Even waarschuwen. Bij Hive Novio komen ook enge oude mannen. :p
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Richard » 01 okt 2008 21:05

nou nou ben,
Dat je sinds een dag of 4 weer posts maakt op het forum betekend niet dat we meteen bang moeten zien jou in de speelkelder te vinden ;)

Of was je al van plan ons binnenkort weer gezelschap te houden?
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Michiel » 26 okt 2008 21:54

Hey,

Bij deze een korte introductie;

Ik ben Michiel, ik speel af en toe Warhammer en heb ook necromunda en gorkamorka gespeeld (vind ik nog steeds heel tof). Tot nu toe heb ik 1 keer aan een toernooi meegedaan en ging ik schaamteloos ten onder aan mijn eigen N00bheid. Op dit moment speel ik voornamelijk Daemons en werk ik aan een chaos mortals en Dwarfs leger.
Michiel

Berichtdoor TROLL » 26 okt 2008 22:08

Welkom in ons midden :)

Hoe meer zielen(deamons? yeah right :P ) hoe meer vreugd ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor henerius » 26 okt 2008 23:09

Deamons?

Hoe meer zielen, des te meer kunnen we oogsten :khorne :slaanesh :Tzeentch :nurgle
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Markeus Calgar » 01 jan 2009 22:03

Heyhey! Bij deze mijn introductie:
Ik ben Mark en ik ben 23 jaar. Studeer sinds enkele jaren in Nijmegen. Tijdens de middelbare school veel aan warhammer fantasy gedaan in omgeving Zwolle en uiteindelijk bij 40k beland met een ultramarine leger. De mini's hebben enkele jaren stof mogen vangen tot ik er achter kwam dat enkele vrienden in Nijmegen vroeger ook 40k speelden. Needless to say: we hebben de hobby weer opgepakt en omstreeks september/ oktober hebben we al kennis gemaakt met enkele hive-leden in de kelder. Mijn forum introductie kon dus niet lang uitblijven!

Na dit epistel even de korte samenvatting:
40k: Ultramarines
Fantasy: Orcs & Goblins, Vampire Counts
LOTR: verschillende mini's (meer voor diorama-achtige uitspattingen...)

In de verkoop: Een ongeschilderd, deels nog niet in elkaar gezette Dwarf force, bestaande uit: Batallion box, Grudge Thrower, Runesmith, Thane, Lord on Shieldbearers :hiho:
Markeus Calgar

Berichtdoor Benman » 01 jan 2009 22:19

Hallo Mark. Welkom en cu sometime. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief