Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Skaoot » 01 feb 2009 21:26

:blink: ohoh...
Even voor de informatie: Dit vrijgezelle leven bevalt me zeeeer goed, hoeft niets aan te veranderen. Dus doe vooral geen moeite :P
Ook al beschouwen mannen een dergelijke opmerking vast als een uitdaging om het tegendeel aan te tonen ofzo... -_-
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Beastherder » 01 feb 2009 21:59

hmmm, I love it when they play hard to get :P

maar voor ik je gillend wegjaag, in het echie zul je van mij geen last hebben hoor, ben ik veel te verlegen voor :bloos

maar mocht het vrijgezelle leven je gaan vervelen, er zijn meer dan genoeg warhammer-nerds die dromen van een vrouw die weet wat Animosity is ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor henerius » 01 feb 2009 23:11

animosity heb je in elk huishouden toch?

ze noemen het dan alleen de pleurus..... en als die uitbreekt... tjuu! :P

@ skaoot welkom terug... bijna :unsure:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Lex » 17 feb 2009 20:22

Een introductie van een persoon genaamd (heel verassend) Lex.
Als je het verhaal te lang vind mag je het ook overslaan :P

Ik heb ooit als 7-jarig kindje met mijn papa in de moenen mij verwonderd over al die poppetjes in die plastic doosjes. toen kwam er een aardige winkelmeneer op mij af die vertelde over een spel genaamd Warhammer. Ik als klein kind vond het vechterige gedeelte niet erg interresant, maar aangezien ik modelbouwvliegtuigjes ook al erg leuk vond heb ik toen één stuks blister met tomb guards gekocht. Een jaar of twee later kwam ik er achter dat er nog iemand ander in mijn omgeving geinterreseert was in het warhammer gebeuren. Ik ben begonnen met een tomb king leger en bezocht druk de workshop in de kelder bij moenen (toen nog gratis). Na een tijdje werd het schilderen wat minder en spelen deed ik uberhaupt niet.
Toen ik me een paar maanden geleden verveelde dacht ik: 'Laat ik eens wat gaan schilderen' want ik had nog steeds ergens een onoltooid regiment. Na het regiment afgemaakt te hebben was ik op zoek naar modelletjes die ik gewoon stoer vond om te schilderen en ik kwam uit op een setje Dark Angels Veterans. Sindsdien ben ik bezig met het creeëren van een Dark Angels legertje zonder de regeltjes te kennen. ik heb gewoon maar wat willekeurige stoere armpjes gepakt en een bijpassend hoofdje gezocht. Ik ben me momenteel hard aan het verdiepen in de regels van 40k, en ik hoop dat ik de donderdagavond in de voorjaarsvakantie langs kan gaan komen met een miniem legertje.
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Sander » 17 feb 2009 21:48

Alowa Lex, welkom !
Sander
Tau kung-fu master

Berichtdoor Benman » 17 feb 2009 21:55

Welkom Lex ...... ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Lex » 17 feb 2009 21:56

Dankuwel ^_^
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Bobske » 18 feb 2009 06:56

Welkom!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 18 feb 2009 10:49

Hoi Lex! Voorjaarsvakantie? Wat was dat ook al weer? We zijn allemaal ouderen van dagen hier hoor (Gerie en Ben althans ... en Bob! :P).
Squiggoth

Berichtdoor Lex » 18 feb 2009 10:55

Oke :P voor mij voorjaars vakantie en voor jou een normale week (op de carnaval misschien na dan)
Lex
Space Zoat in Tilea

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief