Een introductie van een persoon genaamd (heel verassend) Lex.
Als je het verhaal te lang vind mag je het ook overslaan
Ik heb ooit als 7-jarig kindje met mijn papa in de moenen mij verwonderd over al die poppetjes in die plastic doosjes. toen kwam er een aardige winkelmeneer op mij af die vertelde over een spel genaamd Warhammer. Ik als klein kind vond het vechterige gedeelte niet erg interresant, maar aangezien ik modelbouwvliegtuigjes ook al erg leuk vond heb ik toen één stuks blister met tomb guards gekocht. Een jaar of twee later kwam ik er achter dat er nog iemand ander in mijn omgeving geinterreseert was in het warhammer gebeuren. Ik ben begonnen met een tomb king leger en bezocht druk de workshop in de kelder bij moenen (toen nog gratis). Na een tijdje werd het schilderen wat minder en spelen deed ik uberhaupt niet.
Toen ik me een paar maanden geleden verveelde dacht ik: 'Laat ik eens wat gaan schilderen' want ik had nog steeds ergens een onoltooid regiment. Na het regiment afgemaakt te hebben was ik op zoek naar modelletjes die ik gewoon stoer vond om te schilderen en ik kwam uit op een setje Dark Angels Veterans. Sindsdien ben ik bezig met het creeëren van een Dark Angels legertje zonder de regeltjes te kennen. ik heb gewoon maar wat willekeurige stoere armpjes gepakt en een bijpassend hoofdje gezocht. Ik ben me momenteel hard aan het verdiepen in de regels van 40k, en ik hoop dat ik de donderdagavond in de voorjaarsvakantie langs kan gaan komen met een miniem legertje.