Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Benman » 03 jun 2009 17:36

[quote="Richard"]haha ;)
nee, schrik niet...
Waarschijnlijk lopen er veel zwarte Tshirts met een witte goblin erop rond.
Maar dit is alleen "verplicht" voor leden ( en zelfs die doen het meestal niet ;) )

Psies, ik heb alleen een grijze polo. :)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor TROLL » 03 jun 2009 20:56

haha "verplicht" ^_^

gaat em niet worden om dat te verplichten denk ik :P
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Grub » 03 jun 2009 22:57

Niet verplichte maar toch verplichte clubkleding. Interresant. Wij hebben voor onze officieuze 'club' (ik kom eigenlijk uit Almere, maar studeer in het mooie nijmegen) ook een clubshirt. Maar dat dragen we eigenlijk alleen op toernooien, en dan nog niet eens allemaal :P

Maar jullie zijn met een campaign bezig? Wat voor soort 40k campaign is het? Hoe lang duurt ie, hoeveel mensen doen er aan mee, en meer van dat soort vragen? Is er hier ergens een thread over te vinden? (ik ga morgen wel even zoeken; kom net terug van werk en heb nu effe geen energie :P )
Legers die ik speel: 40K: Chaos Marines, Loyal Marines, poging tot guard. Fantasy: Chaos Warriors
Grub
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Richard » 03 jun 2009 23:13

http://www.hivenovio.nl/viewforum.php?f=41

Hierin is alles denk ik te vinden!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 jun 2009 06:58

Naast de 40K is er ook een fantasy campaign bezig (drukke periode op de club).

De 40K campaign is een story-based campaign. 6 spelers, 5 beurten. We gaan momenteel beurt 3 in.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Grub » 04 jun 2009 13:55

Klinkt leuk. Ik kom vanavond wel even kijken :)
Legers die ik speel: 40K: Chaos Marines, Loyal Marines, poging tot guard. Fantasy: Chaos Warriors
Grub

Berichtdoor Caladai Doomblade » 04 jun 2009 21:47

Leuk. Ik ben er niet... :unsure:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Grub » 04 jun 2009 23:46

volgende keer beter, CD ;)
Ik heb me wel vermaakt.
There is nothing to fear but fear itself
Grub

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 jun 2009 15:04

Mooi zo. Ik zie je volgende week wel. Ik zag dat je maar meteen mijn clubgenoten in elkaar gaat timmeren?

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor ritchie » 07 jun 2009 19:59

haa die mensen
ik ben ondertussen zo lang non actief geweest
dat ik vind dat ik mezelf op nieuw moet voorstellen :)
ik ben ritchie! aangenaam..

Toen ik 14 was heb ik me hier aangemeld :P
ben ondertussen 17 jaar en woon nog steeds in nijmegen..

Ik heb me legertje afgestoft, heb weer interesse in de hobby, en kom mischien zelfs weer een keer langs op de club! :)

groetjes! :P
No Signature available
Legers die ik speel: Imperial Guard, Witch Hunters, Death Guard, Tau, Traitor Guards
ritchie
Itsy bitsy giant spider

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief