Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Zack » 05 okt 2010 14:18

Hoi! Ik ben Sjors, 23 jaar en nog een maand woonachtig in Nijmegen. Zo'n zes jaar geleden heb ik na flink sparen een Tau battleforce, Hammerhead, O'Shovah, lijm, schilderspullen, regelboek, codex gekocht. Ik heb alles in elkaar gezet (zonder dat ik wist waar ik mee bezig was) en vervolgens is de hobby een vroege dood gestorven toen ik geen zin meer had om te schilderen en ik niemand kende die het ook speelde.

Het hele Warhammer-avontuur is echter weer nieuw leven ingeblazen sinds Thomas (ook woonachtig in Nijmegen) begonnen is met een Ork leger. We hebben samen schilderspullen e.d. gekocht en nu ben ik er wel redelijk serieus mee bezig. Het schilderen is leuker dan ik dacht en ik heb zin om het te spelen. We hebben al twee keer een battle gehouden, maar dat was niet bepaald "het echte werk" met de talloze vragen over hoe de regels in elkaar zitten en het negeren van regels waar we weinig van snappen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik me nog niet heel erg verdiept heb in de regels en pas de helft heb gelezen of zo (waarvan ik alweer veel ben vergeten).

Om eens te kijken hoe jullie als kenners oorlog voeren zouden we graag eens op een donderdagavond komen kijken. Moeten we ons daarvoor inschrijven of zo?
Oh ja joh? Boeiend!
Legers die ik speel: Tau
Zack
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Bobske » 05 okt 2010 14:50

Welkom Sjors/Zack.
Nee hoor je hoeft je niet in te schrijven.
Als je regelmatig gaat komen vragen we 10 eur clubgeld per jaar
Dat clubgeld gebruiken we voornamelijk voor terrein en het betekent dat je donderdagavond na 19.00 (onze clubavond) in de kelder van Moenen voorrang hebt op niet clubleden als je wil spelen (het zit bijna nooit helemaal vol :)

Als je een (intro) battle wilt kun je het beste een post aanmaken op ons Dating Topic
Dat doet iedereen tegenwoordig dus de kans dat er iemand is met een leger zonder afspraak als jij zomaar komt opdagen is klein.
(het is dan misschien handig als je één topic aanmaakt wat je elke keer als je wilt spelen gebruikt bv Sjors wil gamen)
En dan is het handig als je meteen vermeld, wat je wil spelen, hoeveel punten, intro baatle, hoe laat je er bent etc.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Chris » 05 okt 2010 16:39

Dag Sjors. Goed idee, om die hobby weer op te pakken. Bobske heeft het al mooi vertelt, dus ik zou zeggen: tot een donderdag!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Squiggoth » 05 okt 2010 20:17

Hoi Sjors! :bye:

Entree tot de kelder op donderdagavond kost een zak paprika-ribbelchips (Lay's graag). Inleveren bij mij; als je ook nog een paar zakken Bugles en een 2l fles Coca Cola voor me mee brengt mag je zelfs onbeperkt gebruik maken van het terrein en de speeltafels. :yes:
Squiggoth

Berichtdoor Oddboy » 05 okt 2010 22:31

Hey! Ik ben Thomas, woon in Nijmegen en ben zon beetje 22 jaar oud. Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen, schilderen en liefkozen van een Ork leger nadat een vriend van mij (sjors) ook weer begonnen is met zijn Tau leger. Ik heb nog geen leger om bang van te worden, 1 doosje Boyz en heb 2 keer de orks uit de "assault on black reach" doos. Heb de space marines uit die doos geruild met iemand die de orks uit diezelfde doos niet nodig had.

ik heb de regels nog niet helemaal door, de eerste battles liepen ook slecht af voor mijn orks, mede dankzij het feit dat we we beiden nog geen vat op de regels hadden. Zoals sjors al had vermeld zouden we graag keertje komen kijken op de donderdag om te zien hoe het WEL moet.
Where do you want the Dakka Dakka??
Legers die ik speel: Orks
Oddboy
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Squiggoth » 07 okt 2010 18:09

Hoi Thomas! Jij mag gratis komen kijken omdat je Orks speelt. :grijns:
Squiggoth

Berichtdoor Chris » 08 okt 2010 09:16

Dem ork boyz go smash!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Peter de tweede » 16 nov 2010 16:47

Hoi allemaal.

Ik ben Peter (de tweede, omdat er al een andere geregistreerde Peter was en ik niets beters kon verzinnen). Ik woon sinds een maand of tien op kamers in Nijmegen en heb laatst besloten om weer te beginnen met warhammer, nadat ik dat al een jaar of drie niet meer heb gedaan. Ik kan in principe ongeveer 3500 - 4000 punten aan dark elves op tafel zetten als ik mijn best doe, maar een deel daarvan ligt nog bij mijn ouders in Den Bosch.

Verder ben ik 20 jaar, studeer ik natuurkunde en ben ik niet het type om lange posts te maken, dus hier zal ik het maar bij laten.
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor henerius » 16 nov 2010 17:51

:grijns: goed verhaal.. lekker kort.

Welkom op het forum Peter.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Richard » 16 nov 2010 17:52

Welkom Peter,
Leuk om weer een speler erbij te hebben. Nieuwe spelers, met nieuwe tactieken, en nieuwe legers zijn altijd welkom!
Tot binnenkort op de club!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief