Hoi! Ik ben Sjors, 23 jaar en nog een maand woonachtig in Nijmegen. Zo'n zes jaar geleden heb ik na flink sparen een Tau battleforce, Hammerhead, O'Shovah, lijm, schilderspullen, regelboek, codex gekocht. Ik heb alles in elkaar gezet (zonder dat ik wist waar ik mee bezig was) en vervolgens is de hobby een vroege dood gestorven toen ik geen zin meer had om te schilderen en ik niemand kende die het ook speelde.
Het hele Warhammer-avontuur is echter weer nieuw leven ingeblazen sinds Thomas (ook woonachtig in Nijmegen) begonnen is met een Ork leger. We hebben samen schilderspullen e.d. gekocht en nu ben ik er wel redelijk serieus mee bezig. Het schilderen is leuker dan ik dacht en ik heb zin om het te spelen. We hebben al twee keer een battle gehouden, maar dat was niet bepaald "het echte werk" met de talloze vragen over hoe de regels in elkaar zitten en het negeren van regels waar we weinig van snappen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik me nog niet heel erg verdiept heb in de regels en pas de helft heb gelezen of zo (waarvan ik alweer veel ben vergeten).
Om eens te kijken hoe jullie als kenners oorlog voeren zouden we graag eens op een donderdagavond komen kijken. Moeten we ons daarvoor inschrijven of zo?