Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 11 jan 2011 21:47

Welkom Dannis!
We zien je verschijnen
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Maalve » 15 maart 2011 17:15

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Martijn, 17 jaar en woon in Warnsveld (dat is bij Zutphen). Ik ben nog nooit bij de club geweest maar Dennis wees me op het Daemons en Damsels toernooi en daar heb ik me voor ingeschreven. En misschien kom ik in de zomer als ik mijn examens erop heb zitten wel eens een keertje langs.

Ik speel alle 3 GW games, en heb Rohan, Blood Angels en Orcs and Goblins. Waarvan OnG en Rohan vrij veel en Blood Angels nog maar een klein begin.
Legers die ik speel: Orcs and Goblins, Blood Angels, Rohan
Maalve
Itsy bitsy giant spider

Berichtdoor Squiggoth » 15 maart 2011 19:55

Orcs & Goblins!!

Jij mag blijven. :yes:
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 16 maart 2011 13:09

beetje jammer van nog meer space marines :P maar dat je orcs and goblins speelt maakt heel veel goed, je bent uiteraard (onafhankelijk van je leger keus) meer dan welkom ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor wouter » 06 mei 2011 11:57

hey de naam is wouter kben 14 jaar meschien heben een paar van julie me al is in de winkel en op de donderdagjes zien rondhangen ik heb warhammer 40k ontdekt via een paar jongens op school ik heb nu al een speelwaardig tyranid leger maar ik bergrijp het spel nog niet echt goed ale tips voor een begineling zijn altijd welkom
Legers die ik speel: tyranids
wouter
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Lex » 06 mei 2011 12:30

Hee Wouter, welkom op het forum! Ik raad je aan om iemand op de club te zoeken die je een keer een intro-battle wilt geven om het spel te leren. We hebben hier een speciaal stukje forum voor het vinden van een tegenstander. :grijns:
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Bobske » 06 mei 2011 18:10

Welkom Wouter!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Chris » 06 mei 2011 20:26

Welkom!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor TROLL » 06 mei 2011 23:42

Van harte welkom wouter, nieuwe spelers zijn altijd goed :) (en je speelt kwijlende alien beesten dus dat is ook goed)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Lert » 09 jun 2011 20:22

Goeden hallo!

Ik ben dus Lert (Gerard) en heb nog ergens in nederland een klein legertje Necrons rondzwerven. Zodra ik een manier gevonden heb om die hierheen te krijgen gaan die ook zeer zeker gespeeld worden! Maar wanneer dat is, weet niemand.

In de tussentijd kom ik wel op donderdagavonden langs om 40k te leren, en te spelen met leenlegertjes.

Necrons.
Meer Necrons.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief