Ik heb toentertijd even de 37,00 Euro voorgeschoten maar heb nog niets mogen terugzien. Ik ben dan misschien druk met scenery en dat soort zaken, maar ik ga me dus verder niet bemoeien met "bestuurlijke" dingen van onze club. Mijn vraag is dan ook of Erik daarover nog eens kan worden aangesproken door één van onze "bestuursleden"of dat ik anders vanuit de kas die 37,00 Euro kan terugkrijgen.
Ik ben géén "kniepurd" maar 37,00 Euro is voor mij toch ook een aardige duit.





?
