heb ik gedaan. firefox, explorer beiden doen hetzelfde.
bij mij is het inloggen en dan een pagina terug opvragen ... dan ben ik weer terug bij de index... maar wel ingelogd????
De index.php van www.hivenovio.nl verwijst naar forum.php. Niemand zou nog in zijn URL-balk www.hivenovio.nl/index.php mogen zien. Zodra je daar naartoe klikt wordt je automatisch doorgelinkt naar www.hivenovio.nl/forum.php.
) nog een beetje ingewikkelder te maken.




Misschien willen ze gewoon dat je je mond houd? 
Keer terug naar Losse oude topics / Archief
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten