Mijn naam is Daniel, 26 jaar en ik woon in Koog aan de Zaan.
Koog aan de Zaan? Dat klinkt exotisch?
Yep, dichtbij is het niet. Je zult me dan ook niet snel op een van jullie clubavonden tegenkomen...
Waarom ben je dan lid van ons forum?
Nou, omdat ik namelijk een clubje heb in Wormerveer (nabij Zaandam, nabij Amsterdam), genaamd Worst Case Saenario. Een slechtere naam konden we niet verzinnen.
Als club zijn wij altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, en die uitdagingen zoeken we onder andere door contacten op te bouwen met andere clubs. Nu wil het toeval dat er een postertje van jullie toernooi Daemons & Damsels bij ons in de clubruimte hangt, dus schijnbaar is iemand mij voorgeweest in contact zoeken, maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon leuk contacten op kan bouwen.
Ik zal niet elke dag een kijkje nemen op jullie forum, maar ik hoop hiermee een beetje contact te kunnen leggen, zodat we misschien ter zijner tijd een keer een uitwisseling kunnen organiseren voor wat interclub battles!
Voor de geïntereseerden is hier ons forumadres:
http://warhammerveer.proboards79.com/index.cgi?
Iedereen is van harte welkom om ons forum te joinen!
Nou, nog iets over mijzelf:
Ik ben Leraar in Opleiding aan de EHvA voor het vak Engels. Ik zit in de vierde maar moet er helaas nog een jaartje aan vastplakken vanwege een tegenvallende stage in mijn derde jaar.
Mijn legers op dit moment zijn de Wood Elves en Imperial Guard, maar ik ben niet echt een speler. Ik zou het wel willen, maar het komt er niet vaak van. Wel speel ik in onze Mordheim Campaign een Possessed warband die in zijn eerste battle al de leider (Sigfried) is verloren... Talk about sad!
Ik bouw ook graag samen met een aantal clubleden aan Cities of Death scenery, en we hebben al een aardige stad staan met zijn allen.
http://warseer.com/forums/showthread.php?t=75247
Dit is een log waarin ik laat zien hoe het met onze stad staat.
Ik ben ook een klein beetje bezig met Mordheim scenery, maar twee clubleden uit onze club zijn daar veel gedrevener in, dus dat laat ik meer aan anderen over.
Verder speel ik graag gitaar, maar heb mijn gitaar vorige maand helaas vernield. Ik speel ook een graag drum.
Ik houd ook heel erg graag van videogames. De Suikoden series (PS1 en PS2) is mijn absolute favoriet.

, naar de naam Joost. Ik ben een ruime 28 jaar geleden in Nijmegen geboren, woon een aantal jaren in Cuijk en werk daar als programmeur bij een klein internetbedrijfje.
Maar dan van de voorbeschilderde aard (Axis & Allies/D&D). Daarvoor ben ik de meeste zaterdagen wel bij Moenen te vinden.
ookal moet ik pas de volgende dag om 11uur op school te zijn.
dus mijn Orcs&Goblins kunnen zich verheugen op extra aandacht. Ook al moeten ze mijn aandacht delen met de nieuwe Kehmri buren.