Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Skaoot » 08 maart 2009 14:18

[quote="Mictian"]Zo ver ik weet, beide vriendinnen van clubleden :P
Maar misschien dat als je hun vriendjes hard genoeg in de pan hakt dat ze van gedachte veranderen :P

Haha, warhammer groupies, "oeh, hij wint, dan is hij toch leuker/beter/interessanter/etc." :huh:
Maar spelen zij zelf ook Warhammer? Anders vind ik het toch maar half tellen :P
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Skevan » 08 maart 2009 14:40

Van eentje weet ik het zeker, zij speelt darkelves en doet mee in de fantasy campaign als ik het goed heb,. Ik was er afgelopen donderdag niet, dus weet niet of de andere vriendin ook speelt.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Mictian » 08 maart 2009 14:54

Eentje heeft het licht(of het duister?) gezien en speelt inderdaad Dark Elves!
Die ander (vriendin van richard als ik het goed begreep :P) heb ik niet zien spelen :P
Mictian

Berichtdoor Ronny » 08 maart 2009 17:20

Eindelijk heb ik me ook eens aangemeld dus zal ik me maar even voorstellen.

Ik ben Ronny, ik ben 19 jaar en ik studeer in Nijmegen.
Ik speel eigenlijk alleen LotR (en Battleground Fantasy Warfare maar kent waarschijnlijk toch niemand).
Verder is het denk ik wel note worthy om te zeggen dat ik de Golden Balrog in Arnhem heb gewonnen een paar maanden terug.
Ennuh... That's it.
Rejoice, for bad things are about to happen!

Killing means naver having to you're sorry.
Ronny
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Benman » 08 maart 2009 19:07

Yo Ronny, duurde effe, maar je bent er. :)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Bobske » 08 maart 2009 19:10

Welkom er zijn nog wat LOTR liefhebbers dus als je wilt kun je op onze dating topic een battle regelen (alhowel het winnen van de Golden Balrog misschien afschrikt;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 08 maart 2009 20:11

Oh, Bobske kent Ronny nog niet. Van gezicht wel denk ik. Erik (ja, ook die nieuwe) Ronny en ik spelen nog wel eens tegen elkaar. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Niobe » 08 maart 2009 23:27

@ skaoot: Ja, ik speel warhammer. (Ik ben de andere vrouw hier op het forum. :P) Niet dat ik lang speel, maar toch... Ik speel het zeker wel! :D
En idd, ik speel Dark Elves ja. Dus kom eens langs, dan ben ik niet de enige vrouw die speelt 's avonds! ;)
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

Berichtdoor Skaoot » 09 maart 2009 23:49

[quote="Niobe"]@ skaoot: Ja, ik speel warhammer. (Ik ben de andere vrouw hier op het forum. :P) Niet dat ik lang speel, maar toch... Ik speel het zeker wel! :D
En inderdaad, ik speel Dark Elves ja. Dus kom eens langs, dan ben ik niet de enige vrouw die speelt 's avonds! ;)

:thumbup: Hoera!!!
Ik kom waarschijnlijk donderdag even kijken, moet toch wat verf halen. Spelen... Dat wordt nog even geduld.
Dark Elves zijn nog wel hip. Een keer eerder een poging gedaan ze van tafel te krijgen met groentjes. Volgens mij viel het tegen :huh:
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Niobe » 11 maart 2009 00:06

Gezellig! En spelen... Ach, gewoon mee beginnen, en al spelende weer leren. Precies waar ik nog steeds bezig mee ben. :P
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Niobe
Prozac of Khorne

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief